THE IDOLM@STER Series(アイドルマスター シリーズ)
其實pv入面個翼都還好嘅
一係bnp一係日昇
漫畫版啲人咪畫得幾好睇
漫畫版啲人咪畫得幾好睇
……點解唔係A1啲人設最好
漫畫版啲人咪畫得幾好睇
……點解唔係A1啲人設最好
搵京啊尼拍啊笨
漫畫版啲人咪畫得幾好睇
……點解唔係A1啲人設最好
搵京啊尼拍啊笨
想呀
……點解唔係A1啲人設最好
搵京啊尼拍啊笨
想呀
燒咗!
搵京啊尼拍啊笨
想呀
燒咗!
冇人提
兩人版本獨白位
かな子最後個乞痴
仲on trend
點解砂塚明新SSR描述咁多hashtag???
不過3DCG先扣50分, 最高都只會係50分
3dcg 白組搞吧???
沒有看stand by me 多啦A夢的我表示不予置評
不過3DCG先扣50分, 最高都只會係50分
3dcg 白組搞吧???
沒有看stand by me 多啦A夢的我表示不予置評
你有睇埃咳架嘛
換個方向諗
色家動畫化快極至少都要再下年
希望我40歲前可以睇到色家動畫
靜香個樣好怪
根本所有人都怪
反正都係3DCG你不如返ミリシタ個模算啦
是賠償嗎
不過3DCG先扣50分, 最高都只會係50分
3dcg 白組搞吧???
沒有看stand by me 多啦A夢的我表示不予置評
你有睇埃咳架嘛
日昇的3dcg技能與白組的不同
無先例可循
根本所有人都怪
反正都係3DCG你不如返ミリシタ個模算啦
他想與bang dream的3dcg隻抽掛???
你哋好似唔記得哂啲嘢咁嘅
3年前ミリマス同A1繼咗合約, 我以前都已經講過
仲有2年前出咗呢條片, 其實バンナム對ミリマス3Dアニメ化可能好早已經諗緊
呢條片早過バンドリ2期, 而且已經高質過バンドリ
最新條PV, 翼做得好, 未来ちゃん有個scene表情亦好自然, 但係静香好明顯唔得, 遠景嗰吓亦唔得
講真3D要keep到高質好難, 我嘅高質係指要90%以上似2D (100%即係去到冇人分得出嘅程度)
最近睇サクラ大戦啲3D就覺得好惡頂
3D嗰種ぬるぬる要似2D真係好Q難做唔到就永遠係惡頂
其實niconico有邊個時段唔係高峰
垃圾到
生硬3d cg 加玻璃眼好似低b卡通片
其實niconico有邊個時段唔係高峰
垃圾到
最近幾日垃圾程度同youtube不相伯仲
其實niconico有邊個時段唔係高峰
垃圾到
最近幾日垃圾程度同youtube不相伯仲
youtube順喎有咩問題
其實niconico有邊個時段唔係高峰
垃圾到
最近幾日垃圾程度同youtube不相伯仲
youtube順喎有咩問題
youtube又遲延又ぐるぐる, 平時有冇睇㗎
最近幾日垃圾程度同youtube不相伯仲
youtube順喎有咩問題
youtube又遲延又ぐるぐる, 平時有冇睇㗎
係延遲je冇窒過喎
你哋好似唔記得哂啲嘢咁嘅
3年前ミリマス同A1繼咗合約, 我以前都已經講過
仲有2年前出咗呢條片, 其實バンナム對ミリマス3Dアニメ化可能好早已經諗緊
呢條片早過バンドリ2期, 而且已經高質過バンドリ
最新條PV, 翼做得好, 未来ちゃん有個scene表情亦好自然, 但係静香好明顯唔得, 遠景嗰吓亦唔得
講真3D要keep到高質好難, 我嘅高質係指要90%以上似2D (100%即係去到冇人分得出嘅程度)
最近睇サクラ大戦啲3D就覺得好惡頂
アニメーション制作不是已經寫是白組了?
I mean 如果アニメーション制作都係搵A1 pictures(aka3年前續約)要先考慮檔期問題(請參考 )
不過如是者應該跟漫畫改篇那個開頭開始吧?
🤔
reply one more thing to 97p
你說的3年前ミリマス是指在GREE社群app開服的手遊那個4週年PV吧
問題是,2018年結束營運就連帶合約結束,是不是這樣?
手你老母淫
斷咗合約, 打錯關鍵字
我頭先係想講當時グリマス同A1斷咗合約大家已經諗緊アニメ化唔會再搵A1做, 而我以前都已經講過呢件事
我頭先係想講當時グリマス同A1斷咗合約大家已經諗緊アニメ化唔會再搵A1做, 而我以前都已經講過呢件事
oh okay
but if they find a1 pictures again it might be making long time to publish in 2022 or later
我頭先係想講當時グリマス同A1斷咗合約大家已經諗緊アニメ化唔會再搵A1做, 而我以前都已經講過呢件事
oh okay
but if they find a1 pictures again it might be making long time to publish in 2022 or later
咁如果一開始係搵A1做, 咁幾年前就已經傾緊個期, 而喺佢公開嗰刻就已經有期啦
唔搵A1可以搵其他, 但係我都估唔到佢今次真係把心一橫做全3DCG
希望シャニマス唔好係3D, 同埋啲畫跟足而家2Dアニメ嘅水平做
另外我指A1個合約係講緊イラスト, グリマス嘅イラスト係搵A1包辦, ミリシタ唔係
當然亦因為咁啲イラスト靚咗好多
我講A1畫風只係講個畫風啫,冇話過真係要搵A1做
而事實,有幾個主要staff帶住,喺第二間廠拍返同一個感覺出嚟都唔係未試過
本家動畫嗰啲主要staff應該都冇邊個係A-1嘅人㗎啦
game個3D模組用嚟做動畫就太粗糙啦
FF:不過既然玩3D,不如整做年番啦屌
本家一定要出啦,咁本家劇場版點搞黑歷史化?
ML版機械人大戰
本來應該喺5月富士急睇完煙花,聽完flyers之後睇動畫化PV
屌你老母武漢肺炎
本家一定要出啦,咁本家劇場版點搞黑歷史化?
好似跟返漫畫改編掛?
本家一定要出啦,咁本家劇場版點搞黑歷史化?
好似跟返漫畫改編掛?
漫威宇宙
而家淨係每日1 boost都好似1000位冇難度
懷疑我個兩倍係負兩倍