THE IDOLM@STER Series(アイドルマスター シリーズ)

遊戲
#17801 高槻やよい老公
04/07/20 09:28

其實pv入面個翼都還好嘅

#17802 櫻木真乃
04/07/20 09:42

一係bnp一係日昇

#17803 六花誰守たん
04/07/20 09:52

漫畫版啲人咪畫得幾好睇

#17804 劉病已
04/07/20 09:54

漫畫版啲人咪畫得幾好睇

……點解唔係A1啲人設最好

#17805 フレデリカ老公
04/07/20 10:44

漫畫版啲人咪畫得幾好睇

……點解唔係A1啲人設最好

搵京啊尼拍啊笨

#17806 六花誰守たん
04/07/20 11:05

漫畫版啲人咪畫得幾好睇

……點解唔係A1啲人設最好

搵京啊尼拍啊笨

想呀

#17807 ☝️
04/07/20 11:07

……點解唔係A1啲人設最好

搵京啊尼拍啊笨

想呀

燒咗!

#17808 フレデリカ老公
04/07/20 11:21

搵京啊尼拍啊笨

想呀

燒咗!

#17809 フレデリカ老公
04/07/20 11:21

#17810 フレデリカ老公
04/07/20 11:21

#17811 フレデリカ老公
04/07/20 11:35

冇人提

兩人版本獨白位

かな子最後個乞痴

#17812 六花誰守たん
04/07/20 13:10

仲on trend

#17813 櫻木真乃
04/07/20 14:16

點解砂塚明新SSR描述咁多hashtag???

#17814 櫻木真乃
04/07/20 14:26

不過3DCG先扣50分, 最高都只會係50分

3dcg 白組搞吧???

沒有看stand by me 多啦A夢的我表示不予置評

#17815 フレデリカ老公
04/07/20 14:27

不過3DCG先扣50分, 最高都只會係50分

3dcg 白組搞吧???

沒有看stand by me 多啦A夢的我表示不予置評

你有睇埃咳架嘛

#17816 フレデリカ老公
04/07/20 14:39

換個方向諗

色家動畫化快極至少都要再下年

希望我40歲前可以睇到色家動畫

#17817 六花誰守たん
04/07/20 14:59

靜香個樣好怪

#17818 フレデリカ老公
04/07/20 15:02

根本所有人都怪

反正都係3DCG你不如返ミリシタ個模算啦

#17819 六花誰守たん
04/07/20 15:21

是賠償嗎

#17820 櫻木真乃
04/07/20 15:26

不過3DCG先扣50分, 最高都只會係50分

3dcg 白組搞吧???

沒有看stand by me 多啦A夢的我表示不予置評

你有睇埃咳架嘛

日昇的3dcg技能與白組的不同

無先例可循

#17821 櫻木真乃
04/07/20 15:27

根本所有人都怪

反正都係3DCG你不如返ミリシタ個模算啦

他想與bang dream的3dcg隻抽掛???

#17822 九七淪陷
04/07/20 15:44

你哋好似唔記得哂啲嘢咁嘅

3年前ミリマス同A1繼咗合約, 我以前都已經講過

仲有2年前出咗呢條片, 其實バンナム對ミリマス3Dアニメ化可能好早已經諗緊

呢條片早過バンドリ2期, 而且已經高質過バンドリ

最新條PV, 翼做得好, 未来ちゃん有個scene表情亦好自然, 但係静香好明顯唔得, 遠景嗰吓亦唔得

講真3D要keep到高質好難, 我嘅高質係指要90%以上似2D (100%即係去到冇人分得出嘅程度)

最近睇サクラ大戦啲3D就覺得好惡頂

#17823 九七淪陷
04/07/20 15:46

3D嗰種ぬるぬる要似2D真係好Q難做唔到就永遠係惡頂

#17824 六花誰守たん
04/07/20 15:53

其實niconico有邊個時段唔係高峰

垃圾到

#17825 六花誰守たん
04/07/20 15:56

生硬3d cg 加玻璃眼好似低b卡通片

#17826 九七淪陷
04/07/20 16:16

其實niconico有邊個時段唔係高峰

垃圾到

最近幾日垃圾程度同youtube不相伯仲

#17827 六花誰守たん
04/07/20 16:24

其實niconico有邊個時段唔係高峰

垃圾到

最近幾日垃圾程度同youtube不相伯仲

youtube順喎有咩問題

#17828 九七淪陷
04/07/20 16:32

其實niconico有邊個時段唔係高峰

垃圾到

最近幾日垃圾程度同youtube不相伯仲

youtube順喎有咩問題

youtube又遲延又ぐるぐる, 平時有冇睇㗎

#17829 六花誰守たん
04/07/20 16:34

最近幾日垃圾程度同youtube不相伯仲

youtube順喎有咩問題

youtube又遲延又ぐるぐる, 平時有冇睇㗎

係延遲je冇窒過喎

#17830 櫻木真乃
04/07/20 16:34

你哋好似唔記得哂啲嘢咁嘅

3年前ミリマス同A1繼咗合約, 我以前都已經講過

仲有2年前出咗呢條片, 其實バンナム對ミリマス3Dアニメ化可能好早已經諗緊

呢條片早過バンドリ2期, 而且已經高質過バンドリ

最新條PV, 翼做得好, 未来ちゃん有個scene表情亦好自然, 但係静香好明顯唔得, 遠景嗰吓亦唔得

講真3D要keep到高質好難, 我嘅高質係指要90%以上似2D (100%即係去到冇人分得出嘅程度)

最近睇サクラ大戦啲3D就覺得好惡頂

アニメーション制作不是已經寫是白組了?

#17831 櫻木真乃
04/07/20 16:39

I mean 如果アニメーション制作都係搵A1 pictures(aka3年前續約)要先考慮檔期問題(請參考 )

#17832 櫻木真乃
04/07/20 16:41

不過如是者應該跟漫畫改篇那個開頭開始吧?

#17833 ☝️
04/07/20 16:48

🤔

#17834 櫻木真乃
04/07/20 16:58

reply one more thing to 97p

你說的3年前ミリマス是指在GREE社群app開服的手遊那個4週年PV吧

問題是,2018年結束營運就連帶合約結束,是不是這樣?

#17835 六花誰守たん
04/07/20 16:59

手你老母淫

#17836 九七淪陷
04/07/20 17:28

斷咗合約, 打錯關鍵字

#17837 九七淪陷
04/07/20 17:30

我頭先係想講當時グリマス同A1斷咗合約大家已經諗緊アニメ化唔會再搵A1做, 而我以前都已經講過呢件事

#17838 櫻木真乃
04/07/20 17:38

我頭先係想講當時グリマス同A1斷咗合約大家已經諗緊アニメ化唔會再搵A1做, 而我以前都已經講過呢件事

oh okay

but if they find a1 pictures again it might be making long time to publish in 2022 or later

#17839 九七淪陷
04/07/20 18:14

我頭先係想講當時グリマス同A1斷咗合約大家已經諗緊アニメ化唔會再搵A1做, 而我以前都已經講過呢件事

oh okay

but if they find a1 pictures again it might be making long time to publish in 2022 or later

咁如果一開始係搵A1做, 咁幾年前就已經傾緊個期, 而喺佢公開嗰刻就已經有期啦

唔搵A1可以搵其他, 但係我都估唔到佢今次真係把心一橫做全3DCG

希望シャニマス唔好係3D, 同埋啲畫跟足而家2Dアニメ嘅水平做

另外我指A1個合約係講緊イラスト, グリマス嘅イラスト係搵A1包辦, ミリシタ唔係

當然亦因為咁啲イラスト靚咗好多

#17840 フレデリカ老公
05/07/20 01:31

#17841 劉病已
05/07/20 02:16

我講A1畫風只係講個畫風啫,冇話過真係要搵A1做

而事實,有幾個主要staff帶住,喺第二間廠拍返同一個感覺出嚟都唔係未試過

本家動畫嗰啲主要staff應該都冇邊個係A-1嘅人㗎啦

#17842 劉病已
05/07/20 02:20

game個3D模組用嚟做動畫就太粗糙啦

#17843 劉病已
05/07/20 02:22

FF:不過既然玩3D,不如整做年番啦屌

#17844 劉病已
05/07/20 02:30

本家一定要出啦,咁本家劇場版點搞黑歷史化?

#17845 高槻やよい老公
05/07/20 03:53

ML版機械人大戰

#17846 那廻‪早栗
05/07/20 07:49

本來應該喺5月富士急睇完煙花,聽完flyers之後睇動畫化PV

屌你老母武漢肺炎

#17847 櫻木真乃
05/07/20 10:31

本家一定要出啦,咁本家劇場版點搞黑歷史化?

好似跟返漫畫改編掛?

#17848 フレデリカ老公
05/07/20 13:59

本家一定要出啦,咁本家劇場版點搞黑歷史化?

好似跟返漫畫改編掛?

漫威宇宙

#17849 六花誰守たん
05/07/20 14:50

而家淨係每日1 boost都好似1000位冇難度

#17850 六花誰守たん
05/07/20 15:26

懷疑我個兩倍係負兩倍

本主題共有 19999 則回覆,第 357 頁。