THE IDOLM@STER Series(アイドルマスター シリーズ)
「参りました」
「本当に、お見それしました。」
「到達してしまいました」←New!
掟15體落birthday live算
好嘢大波未來
有咩嬲得過10倍咗15體曲
有咩嬲得過10倍咗15體曲
兩次都10倍落15體曲
有冇賽馬直擊
有冇賽馬直擊
超可愛
入場啦
開波
すーじー呢個樣第一次見
隔離有大事發生
不用了謝謝
木戶衣吹對豆豉眼愈黎愈似周期0
wtf
スタジオ似乎ミリシタ勁D
動畫化呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仲以為係隻新驚
世界末日之前見到ml動畫化
竟然係動畫化
話左佢預定係周年LIVE公布動畫化架啦
還返富士急比我地啊
不過唔係比返A1拍
白組
希望都係赤羽根p
希望都係赤羽根p
係我囉唔好意思
嚟緊就到「ML動畫冇XXX就係垃圾」嘅時間
綿田慎也
加藤陽一
白組
個班底有D擔心
嚟緊就到「ML動畫冇XXX就係垃圾」嘅時間
劉病已:ML動畫冇高橋李依就係神作
老實講唔太中意CG動畫
老實講唔太中意CG動畫
都冇話係CG
唔好烏鴉嘴啊屌
嚟緊就到「ML動畫冇XXX就係垃圾」嘅時間
劉病已:ML動畫冇高橋李依就係神作
老老實實,我覺得集中講三個都OK
老實講唔太中意CG動畫
都冇話係CG
唔好烏鴉嘴啊屌
頭先你有冇睇架
過來人:改畫風即是啲live會變CG
希望都係赤羽根p
係我囉唔好意思
希望男主角係頭部P字型既怪物
過來人:改畫風即是啲live會變CG
就算唔係LIVE平時都係CG黎架
4周年我地睇到呢D
最終我地得到呢D
佢係咪想當埃咳咁拍
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaqa
即場哭𠹌咗
但係啲畫好似唔靚
嚟緊就到「ML動畫冇XXX就係垃圾」嘅時間
劉病已:ML動畫冇高橋李依就係神作
老老實實,我覺得集中講三個都OK
集中講紬桃子瑞希
唔想要玻璃眼呀屌你老母
綿田慎也
加藤陽一
白組
個班底有D擔心
「監督は『劇場版アイカツスターズ!』の綿田慎也氏!シリーズ構成・脚本は『アイカツ!』の加藤陽一氏が担当!」「それはアイカツじゃろか」 https://t.co/LkRkXbryip
不過3DCG先扣50分, 最高都只會係50分
劉病已:ML動畫冇高橋李依就係神作
老老實實,我覺得集中講三個都OK
集中講紬桃子瑞希
講桃子 杏奈同環呀係