THE IDOLM@STER Series(アイドルマスター シリーズ)
講無限期嗰啲
放入袋啦都冇上限咁濟
唔係999支咩
唔係9999咩
放入袋啦都冇上限咁濟
唔係999支咩
唔係9999咩
デレ就9999
ミリ有改到做9999?
boost 450 -> + 2142pt & 2142 item
10場喎
450->4倍->450->4倍
720 item = +4296分
有冇數學佬識計
唔係999支咩
唔係9999咩
デレ就9999
ミリ有改到做9999?
唔記得lu
點解3rd衫要包住個頭
大家都撼親個頭?
boost 450 -> + 2142pt & 2142 item
10場喎
450->4倍->450->4倍
720 item = +4296分
有冇數學佬識計
咁睇450好似抵啲
數我就計完, 講個結果
假設而家有4500元気
並且所有元気同換取嘅items會無保留咁喺一次boost後用完(即係boost完之後剩低嘅元気同items會用哂)
計算會舉出3種情況
分別係
1. 10次boost全部用喺450ticket
2. 10次boost全部用喺event曲, 並且打一般曲儲items (即係唔用お仕事)
3. 10次boost全部用喺event曲, 並且打450ticket
結果
1. 10次boost全部用喺450ticket
得到85323pt, 打咗39.75次樂曲(包括10次450ticket+29.75次event)
2. 10次boost全部用喺event曲, 並且打一般曲儲items
得到82425pt, 打咗96.25次樂曲(包括75次60元気+21.25次event)
3. 10次boost全部用喺event曲, 並且打450ticket儲items
得到64141.5pt, 打咗24.875次樂曲(包括10次450ticket+14.875次event)
結論
boost全部打450ticket最爽皮
有錯請提出
無水飲係咪玩撚完
無水飲係咪玩撚完
石
10埸450券 = 4500體 = 21420pt & 21420 item(63903pt) = 85323pt
85323/4500 = 18.96
10場750item = 3600體 = 8568pt + 8568item(42960pt + 1368item[4081pt]) = 55609pt
55609/3600 = 15.45
450券抵啲
補足#17607
假如想慳元気
咁每日用2160元気打おすすめ曲, 然後10次boost用喺event曲, 其實理論值都有50733.6pt
而打嘅次數將會係46.2次(後半戰就會係34.2次)
即係boost完就打十場450卷
然後無boost嗰陣打item同刷返450卷返黎等boost
即係boost完就打十場450卷
然後無boost嗰陣打item同刷返450卷返黎等boost
你想最大化喺10場嘅pt咪10場打哂450ticket
其餘時間先打event
發現左個問題
一日4500體, 有13日,總共要58500體
身上啲水加埋都淨係夠倒6,7日
發現左個問題
一日4500體, 有13日,總共要58500體
身上啲水加埋都淨係夠倒6,7日
所以你可以參考返#17611
問題係65萬夠唔夠拎1000位, 要睇下初速先可以再判斷
咁係咪唔洗打event曲
問題係65萬夠唔夠拎1000位, 要睇下初速先可以再判斷
好似都係唔玩好啲
呢個係我上年做嘅記錄, 每日00:00各IDOL 1000位嘅point
不過年年玩法唔同, 只可以按比例做個參考
我就轉左海美啦
静香志保百合子都玩唔起
我就轉左海美啦
静香志保百合子都玩唔起
勝利球迷,垃圾
我就轉左海美啦
静香志保百合子都玩唔起
勝利球迷,垃圾
成日轉
琴葉、美希、紬、歌織、桃子、杏奈、瑞希、千早、百合子
呢9個已經過咗2000pt
我想追嘅桃子排緊第5睇埋今日會點先決定追唔追
我就轉左海美啦
静香志保百合子都玩唔起
勝利球迷,垃圾
成日轉
うみみ1000位跟得志保好貼, 100位仲高過志保
btw勝利球迷唔係買第1咩, 咁應該買琴葉或者紬
funky dancing賣曬, comical pops仲有得賣
岩岩訓教時間
但係未用晒體 玩撚完
計錯數
funky dancing賣曬, comical pops仲有得賣
但仲未有SEED
咁多人買黎做乜
原來台服玩緊UNION
成日笑人畫質 有乜撚野好笑呀
講到好似以前好清咁
只係今次再濛過以前少少啫
funky dancing賣曬, comical pops仲有得賣
但仲未有SEED
咁多人買黎做乜
點解有兩個
矛體牙
點解有兩個
我有三個
矛體牙
打開銀包咪有水囉
矛體牙
打開銀包咪有水囉
水你老母
矛體牙
打開銀包咪有水囉
水你老母
吊住鹽水打啦
やよい1000位仲係1686
啲人係咪想臨12點先爆
原來台服玩緊UNION
玩法跟今次定上次
原來台服玩緊UNION
玩法跟今次定上次
唔見有boost個制
其實係咪唔洗講打活動曲
原來台服玩緊UNION
玩法跟今次定上次
唔見有boost個制
時光倒流
梨沙同三週年,我揀梨沙
除非你係要咁痴線走去衝排名
就算剩係打齊每日獎
個活動都唔係好晒時間姐
其實係咪唔洗講打活動曲
如果你淨係每日打1000pt拎4張卡, 咁咪淨係打每日送嘅items, 一次event曲就夠囉
無體了
盡打 打唔到就算
今日打450卷boost兩個鐘 中間夾雜啲720item event歌
之後無打到依家排名大約29x變52x
funky dancing賣曬, comical pops仲有得賣
但仲未有SEED
咁多人買黎做乜
720p?收返埋啦
做乜偷睇我D RT
Pormhub