THE IDOLM@STER Series(アイドルマスター シリーズ)
お揃いスナップ都幾勁吓
乜摸ふゆこ啲テンション扣得咁鬼多嘅
明明我凛世點摸都唔嬲
乜摸ふゆこ啲テンション扣得咁鬼多嘅
明明我凛世點摸都唔嬲
lv3先摸啦
之前抽唔到限甜花
緣份唔到 乜鬼都冇
賭jer月尾限定ふゆ
ラムネ色青春
M@STERPIECE日子仲會遠嗎
課多啲就會嬴
戰鬥倒數45分鐘
準備
開戰!
底畫質
本來應該係富士急公開
條intro濛撚到出土文物咁
點Boost好
freeride即可
freeride即可
收嗲啦
訓教時間好似多左一個鐘?
每日1000分就可以有3rd card?打夠收工瞓覺
freeride即可
收嗲啦
我為咗打event辭埋份工你叫我freeride
惡撚過鬼
有冇人有上年最終各アイドル分表?
每日1000分就可以有3rd card?打夠收工瞓覺
SSR青檸啊
有冇人有上年最終各アイドル分表?
真美 亞美包尾
每日1000分就可以有3rd card?打夠收工瞓覺
SSR青檸啊
青檸有撚用咩多到賣
記唔記得點玩最efficient
記唔記得點玩最efficient
唔記得
其實發光衫好睇咩
記唔記得點玩最efficient
唔記得
因為你冇玩
記唔記得點玩最efficient
boost -> 300券 x 10
有冇人有上年最終各アイドル分表?
#9944搵返
記唔記得點玩最efficient
唔記得
因為你冇玩
改左例啦
上年半粒鐘無限次
今年3粒鐘10次
你地啲水夠唔夠?
收返埋啦得咁少
今年好似終於真係兩倍
記唔記得點玩最efficient
boost -> 300券 x 10
原來有450券
記唔記得點玩最efficient
boost -> 300券 x 10
原來有450券
上次都有
你地啲水夠唔夠?
啲水仲喺禮物盒
真可愛
武漢肺炎我屌你老母
boost 450 -> + 2142pt & 2142 item
記唔記得點玩最efficient
boost -> 300券 x 10
boost咗之後全部打event曲都得喎
反正就係3個鐘內打10場
比返富士急我啊
你地啲水夠唔夠?
啲水仲喺禮物盒
唔驚過期?
boost 450 -> + 2142pt & 2142 item
10場喎
450->4倍->450->4倍
你地啲水夠唔夠?
啲水仲喺禮物盒
唔驚過期?
講無限期嗰啲
啲水仲喺禮物盒
唔驚過期?
講無限期嗰啲
放入袋啦都冇上限咁濟
唔驚過期?
講無限期嗰啲
放入袋啦都冇上限咁濟
唔係999支咩