Qualcomm、HMD 簽訂合作 5G Nokia 手機年內推出

硬件
#1 得得高
16/05/19 02:00

現時發表了 5G 手機的品牌不多,只有 Samsung、LG、華為、OnePlus 和 OPPO,相信很快就會有其他品牌加入,為消費者提供更多 5G 手機選擇。日前 Qualcomm 宣佈跟擁有 Nokia 手機生產、銷售和推廣權的 HMD Global 簽訂授權協議,容許對方製造和銷售 5G 裝置。

雙方簽訂授權協議,意味著支援 5G 網絡的 Nokia 手機有望在短期內推出應市。暫時 Nokia 還未發表任何 5G 手機,但早前有指 HMD Global 將會在今年稍後時間為 Nokia 9 PureView 推出 5G 版本。原定在今年 1 月發表的 Nokia 9 PureView,但因為廠方需要調校相機功能而延期上市,手機採用去年的 Snapdragon 845 處理器。假如之前的傳聞屬實,Nokia 9 PureView 5G 版可能採用較新的 Snapdragon 855 處理器和支援 5G 網絡的 Snapdragon X50 Modem 晶片,令這部擁有五鏡頭相機的手機吸引力提升。

其實 5G 係唔係吹得太大,真係會咁快?

server、network 、hardware 都影響實際速度啦。

#2 半兵衛
16/05/19 03:11

呢啲不嬲講理論最大速度

#3 衛奕信
16/05/19 03:26

本來5G進程唔快, 但係美國費事華為周圍插旗,所以銳意加快進程 同埋 要取得 5G 嘅主導權。

咁咪本來唔快都變快囉

#4 真 響老公
16/05/19 03:59

第一代5G電話舊電唔慌襟

#5 賴死唔走
16/05/19 04:43

本來5G進程唔快, 但係美國費事華為周圍插旗,所以銳意加快進程 同埋 要取得 5G 嘅主導權。

咁咪本來唔快都變快囉

華為:限制華為只會令美國在5G建設落後於其他國家

要不是支那,你地得食屎食啦。

本主題共有 5 則回覆,第 1 頁。