[媽好柒呀] 懲教處女團又出事

娛樂
#1 綿住尼
27/06/26 17:17

AI都唔識用

dipshit定豆包嚟

#2 ☝️
27/06/26 17:22

整個全餐你嘆吓

#3 綿住尼
27/06/26 17:39

整個全餐你嘆吓

齊腳可以長洲5P

#4 劣食牛
27/06/26 23:15

草草

#5 腐毒
28/06/26 01:13

毒品宣傳

#6 AI 馬沙
28/06/26 03:16

拉人未?

#7 ☝️
28/06/26 05:37

部門首長問責定係是但揾隻卒仔停薪

#8 開城布工
28/06/26 06:17

暫時睇草草最高人氣

#9 LEGO
28/06/26 07:24

暫時睇草草最高人氣

無一個有波

#10 九七淪陷
28/06/26 08:06

唔駛帶腦返工係咁上下

#11 綿住尼
28/06/26 08:15

暫時睇草草最高人氣

無一個有波

dipshit比你更懂DEI

#12 Max
28/06/26 10:40

HK NO IT

#13 LEGO
28/06/26 12:10

希望玩二創嘅係移民撚,話晒呢個小氣苦學埋上面啲嘢要尊尊在上.

對付不敬者會搵方法入佢哋中路.

#14 Max
28/06/26 15:38

我諗毒販同左膠都諗唔到呢個idea去sell大麻

與其sell畀啲冇錢mk仔不如轉攻啃老族宅男

本主題共有 14 則回覆,第 1 頁。