有冇人覺得部分漫畫仲辛苦過睇小說?

娛樂
#1 烏尢龜
26/06/26 19:55

劇情向個啲 睇一陣已經好攰

#2 牛河博士生
26/06/26 20:17

你指hunter?

#3 管叔叔
26/06/26 21:44

劇情漫畫有d係文字為主

結果你都係逐個框框睇對白

想講另一樣條漫狗都唔睇

將d正常漫畫拉長晒變金鋼棒

要個轆keep住平均速度郁先可以正常閱讀

想停低慢慢睇都唔得

#4 Max
27/06/26 10:14

你指hunter?

#5 山県昌景 討死
28/06/26 02:53

你指hunter?

No 沒有指桑

#6 ☝️
28/06/26 02:55

你講緊猿牲

本主題共有 6 則回覆,第 1 頁。