陸陸續續都跌咗3000點
嗰啲行到唔行嘅說法就skip吧,咩聯儲放鷹?缺科技呢啲硬傷?
真正硬傷係中央出手截停流入XG嘅走資錢,硬性規定銀行倒查十年中港個人資金流向.
即係將XG呢個流動窗口自行關門,外資無水搵自然埋數結算走人避開呢一波地緣風險.造成中國抽走資金外資一樣抽走資金,個pool就乾水中.
漏咗今日銀行大單嘢,極罕有踢爆中銀利用政策逃稅23億。