[五日市牙煙] 跌 跌 跌

財經
#1 LEGO
25/06/26 07:04

陸陸續續都跌咗3000點

嗰啲行到唔行嘅說法就skip吧,咩聯儲放鷹?缺科技呢啲硬傷?

真正硬傷係中央出手截停流入XG嘅走資錢,硬性規定銀行倒查十年中港個人資金流向.

即係將XG呢個流動窗口自行關門,外資無水搵自然埋數結算走人避開呢一波地緣風險.造成中國抽走資金外資一樣抽走資金,個pool就乾水中.

#2 LEGO
25/06/26 10:15

漏咗今日銀行大單嘢,極罕有踢爆中銀利用政策逃稅23億。

本主題共有 2 則回覆,第 1 頁。