挑戰KFC之癲

飲食
#1 初老人士
30/05/26 14:12

挑那媽頂硬上

#2 綿住尼
30/05/26 14:17

塊鮑反晒皮

#3 初老人士
30/05/26 14:18

塊鮑反晒皮

切左1/4包包 睇見都飽

#4 LEGO
30/05/26 14:24

塊鮑反晒皮

切左1/4包包 睇見都飽

薄餅咁大個

#5 品處人
30/05/26 14:35

同女食定gooder食

#6 初老人士
30/05/26 14:44

同女食定gooder食

自己一個食

#7 初老人士
30/05/26 14:45

塊鮑反晒皮

切左1/4包包 睇見都飽

薄餅咁大個

仲有半個 我放棄了

聽日有胃口再食啦

#8 綿住尼
30/05/26 14:50

切左1/4包包 睇見都飽

薄餅咁大個

仲有半個 我放棄了

聽日有胃口再食啦

又多一件弱者

#9 LEGO
30/05/26 15:02

我晚餐係試咗網上大推嗰隻泰國船粉,係咪dope到著兩條褲,我又唔覺!

不過ok係一款唔錯嘅船粉(唔受得辣包辣醬要輕手啲).但對比起之前嗰隻越南蟹粉我覺得蟹粉強得多.

#10 AI 馬沙
30/05/26 15:24

薄餅咁大個

仲有半個 我放棄了

聽日有胃口再食啦

又多一件弱者

點計一個人都食唔曬

#11 初老人士
31/05/26 03:57

仲有半個 我放棄了

聽日有胃口再食啦

又多一件弱者

點計一個人都食唔曬

餓兩三日可能可以食曬既

佢4件炸大雞扒係入面 但我連佢50蚊6件雞都未必食得曬

#12 初老人士
31/05/26 03:57

我晚餐係試咗網上大推嗰隻泰國船粉,係咪dope到著兩條褲,我又唔覺!

不過ok係一款唔錯嘅船粉(唔受得辣包辣醬要輕手啲).但對比起之前嗰隻越南蟹粉我覺得蟹粉強得多.

邊間

#13 腐毒
31/05/26 04:05

今次我就係感覺食唔曬所以無買

睇嚟係正確大過塊面

#14 PUNI MOFU
31/05/26 04:18

五層雞都食唔晒,依個唔駛諗

#15 LEGO
31/05/26 04:20

我晚餐係試咗網上大推嗰隻泰國船粉,係咪dope到著兩條褲,我又唔覺!

不過ok係一款唔錯嘅船粉(唔受得辣包辣醬要輕手啲).但對比起之前嗰隻越南蟹粉我覺得蟹粉強得多.

邊間

即食麵粉唔係餐廳

#16 初老人士
31/05/26 08:35

五層雞都食唔晒,依個唔駛諗

個個我反而無食 都痴線既=食50蚊6件

#17 初老人士
31/05/26 11:24

歷經21小時10分鐘

終於挑戰完成

本主題共有 17 則回覆,第 1 頁。