哈利波特怪獸系列電影
25/05/26 11:31
利申唔係忠粉亦唔係原著小說粉
三部曲最後嗰套換咗演員唔係強尼戴普
係咪超級好睇? 又唔算
係咪超級難睇? 個人接受到
流暢表達到一個完整故事咁囉
25/05/26 11:35
因為玻璃獸得意
路過忍唔到手買咗盲盒
抽中咗鍾意嗰隻啡色玻璃獸
25/05/26 14:24
我覺得當睇特效同埋睇閃電俠身世之迷
25/05/26 14:55
只睇咗頭兩集。
25/05/26 23:13
我覺得當睇特效同埋睇閃電俠身世之迷
最失望係麒麟嘅特效
啲色好暗啞 造型係將鹿改幾筆就算
實在太求其
25/05/26 23:15
只睇咗頭兩集。
第3集最悶而且換咗人 感覺硬係差少少
26/05/26 00:18
我覺得當睇特效同埋睇閃電俠身世之迷
最失望係麒麟嘅特效
啲色好暗啞 造型係將鹿改幾筆就算
實在太求其
麒麟就係鹿+鱗
26/05/26 00:24
只睇咗頭兩集。
第3集最悶而且換咗人 感覺硬係差少少
最like一定第2 強尼嗰種邪氣連我正氣師都想加入
26/05/26 13:02
只睇咗頭兩集。
第3集最悶而且換咗人 感覺硬係差少少
最like一定第2 強尼嗰種邪氣連我正氣師都想加入
你係切左正氣師
26/05/26 13:13
第3集最悶而且換咗人 感覺硬係差少少
最like一定第2 強尼嗰種邪氣連我正氣師都想加入
你係切左正氣師
你攻撃我做乜柒