哈利波特怪獸系列電影

影視
#1 腐毒
25/05/26 11:31

利申唔係忠粉亦唔係原著小說粉

三部曲最後嗰套換咗演員唔係強尼戴普

係咪超級好睇? 又唔算

係咪超級難睇? 個人接受到

流暢表達到一個完整故事咁囉

#2 腐毒
25/05/26 11:35

因為玻璃獸得意

路過忍唔到手買咗盲盒

抽中咗鍾意嗰隻啡色玻璃獸

#3 品處人
25/05/26 14:24

我覺得當睇特效同埋睇閃電俠身世之迷

#4 AI 馬沙
25/05/26 14:55

只睇咗頭兩集。

#5 腐毒
25/05/26 23:13

我覺得當睇特效同埋睇閃電俠身世之迷

最失望係麒麟嘅特效

啲色好暗啞 造型係將鹿改幾筆就算

實在太求其

#6 腐毒
25/05/26 23:15

只睇咗頭兩集。

第3集最悶而且換咗人 感覺硬係差少少

#7 品處人
26/05/26 00:18

我覺得當睇特效同埋睇閃電俠身世之迷

最失望係麒麟嘅特效

啲色好暗啞 造型係將鹿改幾筆就算

實在太求其

麒麟就係鹿+鱗

#8 品處人
26/05/26 00:24

只睇咗頭兩集。

第3集最悶而且換咗人 感覺硬係差少少

最like一定第2 強尼嗰種邪氣連我正氣師都想加入

#9 180
26/05/26 13:02

只睇咗頭兩集。

第3集最悶而且換咗人 感覺硬係差少少

最like一定第2 強尼嗰種邪氣連我正氣師都想加入

你係切左正氣師

#10 品處人
26/05/26 13:13

第3集最悶而且換咗人 感覺硬係差少少

最like一定第2 強尼嗰種邪氣連我正氣師都想加入

你係切左正氣師

你攻撃我做乜柒

本主題共有 10 則回覆,第 1 頁。