中學男校長 新加坡爆粗罵保安

News
#1 老莊膠說
25/05/26 02:25

中国香港 vs 新加坡

#2 綿住尼
25/05/26 02:49

保安就是賤

#3 ☝️
25/05/26 03:06

保安就是賤

局長

#4 Max
25/05/26 06:36

保安就是賤

個校長鬧星加坡上等人依家畀人殺校都似喎

#5
25/05/26 06:49

好似間學校啲教職員都拉隊走晒

#6 ☝️
26/05/26 00:29

《私人保安業(修正)法案》

關愛隊校長逃犯

#7 ☝️
26/05/26 00:30

保安就是賤

保安人員受到防止騷擾法保護,違例者可被判入獄長達六個月、罰款5000元或兩者兼施。

另外,攻擊和暴力對待保安人員的人所面對的最高刑罰是監禁兩年、罰款7500元或者兩者兼施。

刑事法典目前對這類犯罪的判罰是坐牢長達三個月、罰款高達1500元、或兩者兼施。

#8 李家超前部署
26/05/26 10:28

保安就是賤

個校長鬧星加坡上等人依家畀人殺校都似喎

愛國者+關愛隊成員唔驚啦,驚比中國加坡人打patpat好過🤭

#9 ☝️
26/05/26 12:05

保安就是賤

個校長鬧星加坡上等人依家畀人殺校都似喎

愛國者+關愛隊成員唔驚啦,驚比中國加坡人打patpat好過🤭

逃犯

#10 Max
26/05/26 19:19

保安就是賤

個校長鬧星加坡上等人依家畀人殺校都似喎

愛國者+關愛隊成員唔驚啦,驚比中國加坡人打patpat好過🤭

上咗人哋報紙頭條

真係鞭刑就差唔多

#11 初老人士
27/05/26 01:44

看更 人人得宜誅之

#12 LEGO
27/05/26 04:05

睇嚟校董會知道大事不妙,醜到去人哋國家上,直接停職送校長一程.

希望呀校長坐返一年半載先好返嚟

#13 LEGO
27/05/26 09:26

最近前總理李顯龍接受訪問都開聲講中星沒有血緣論只有經濟合作關係.

顯然呢班星佬看在眼內,整個城市日益被中國化帶嚟惡果,如果燒到去黑金政治主權就可能要斬纜.

本主題共有 13 則回覆,第 1 頁。