BBQ班囡集體離開

活動
#1 綿住尼
15/05/26 18:29

天氣熱又嫌

落雨又嫌

大煙又嫌

唔夠火又嫌

太曬又嫌

食物唔健康又嫌

食得太健康又嫌

最後仲拉隊走人team sprite呢

#2 南極灰熊
16/05/26 02:20

#3 劣食牛
16/05/26 22:13

女走晒, 可以散場了

#4 牛河博士生
16/05/26 22:34

咪一樣都係混肥嘅sp

#5 180
17/05/26 05:43

咪一樣都係混肥嘅sp

芊蕙子比你屌你屌唔屌?

丁丁比你屌你又屌唔屌?

#6 LEGO
17/05/26 06:24

咪一樣都係混肥嘅sp

芊蕙子比你屌你屌唔屌?

丁丁比你屌你又屌唔屌?

雞丁出晒名水性楊花仲要入型入格,痴落去真係中硬桃花劫

#7 牛河博士生
17/05/26 08:26

咪一樣都係混肥嘅sp

芊蕙子比你屌你屌唔屌?

丁丁比你屌你又屌唔屌?

你係法官大人

#8 綿住尼
17/05/26 09:32

咪一樣都係混肥嘅sp

芊蕙子比你屌你屌唔屌?

丁丁比你屌你又屌唔屌?

你係法官大人

唔好再斟酌邊一個係法官

但討論BBO嘅一幹人等麻煩去返弱高坐時光機抄我嘅post入面,抄我post但0回覆好慘

本主題共有 8 則回覆,第 1 頁。