sad fact: 兩個路人被70歲的士老狗撞嘅交通意外,加埋歲數仲細過隻的士老狗
14/05/26 03:30
70>38+31
14/05/26 03:33
70>38+31
70歲, 即1950年出世, 建議1980年前出世都不能開的士
14/05/26 03:36
慘
14/05/26 03:40
去片
14/05/26 04:26
根本係計時炸彈嚟!
14/05/26 04:30
根本係計時炸彈嚟!
仲好意思出嚟講網約車1500個牌,的士上限50歲先講啦
揸住架車周圍去周圍失控,成日見過的士老狗人都坐唔直咁揸車
14/05/26 04:34
根本係計時炸彈嚟!
仲好意思出嚟講網約車1500個牌,的士上限50歲先講啦
揸住架車周圍去周圍失控,成日見過的士老狗人都坐唔直咁揸車
就算幾好生活習慣,老咗就老咗.
機能係自己控制唔到嘅事嚟
14/05/26 04:36
根本係計時炸彈嚟!
仲好意思出嚟講網約車1500個牌,的士上限50歲先講啦
揸住架車周圍去周圍失控,成日見過的士老狗人都坐唔直咁揸車
就算幾好生活習慣,老咗就老咗.
機能係自己控制唔到嘅事嚟
機能控制唔到就得閒出嚟飲茶,喺大快活、大家樂由朝坐到下午茶,唔好揸車害人呀嘛
18/05/26 15:47
瓜埋
18/05/26 15:51
瓜埋
唔係講老狗
18/05/26 16:20
瓜埋
唔係講老狗
可以入去坐又有免費飯食,不過最好還返條命兩個後生
19/05/26 03:06
瓜埋
唔係講老狗
可以入去坐又有免費飯食,不過最好還返條命兩個後生
擦身而過個阿叔好好命
19/05/26 03:08
唔係講老狗
可以入去坐又有免費飯食,不過最好還返條命兩個後生
擦身而過個阿叔好好命
無事都PTSD
19/05/26 04:47
可以入去坐又有免費飯食,不過最好還返條命兩個後生
擦身而過個阿叔好好命
無事都PTSD
agger
19/05/26 13:37
Sosad