sad fact: 兩個路人被70歲的士老狗撞嘅交通意外,加埋歲數仲細過隻的士老狗

時事
#1 綿住尼
14/05/26 03:30

70>38+31

#2 資深
14/05/26 03:33

70>38+31

70歲, 即1950年出世, 建議1980年前出世都不能開的士

#3 凍水涼
14/05/26 03:36

#4 資深
14/05/26 03:40

去片

#5 LEGO
14/05/26 04:26

根本係計時炸彈嚟!

#6 綿住尼
14/05/26 04:30

根本係計時炸彈嚟!

仲好意思出嚟講網約車1500個牌,的士上限50歲先講啦

揸住架車周圍去周圍失控,成日見過的士老狗人都坐唔直咁揸車

#7 LEGO
14/05/26 04:34

根本係計時炸彈嚟!

仲好意思出嚟講網約車1500個牌,的士上限50歲先講啦

揸住架車周圍去周圍失控,成日見過的士老狗人都坐唔直咁揸車

就算幾好生活習慣,老咗就老咗.

機能係自己控制唔到嘅事嚟

#8 綿住尼
14/05/26 04:36

根本係計時炸彈嚟!

仲好意思出嚟講網約車1500個牌,的士上限50歲先講啦

揸住架車周圍去周圍失控,成日見過的士老狗人都坐唔直咁揸車

就算幾好生活習慣,老咗就老咗.

機能係自己控制唔到嘅事嚟

機能控制唔到就得閒出嚟飲茶,喺大快活、大家樂由朝坐到下午茶,唔好揸車害人呀嘛

#9 綿住尼
18/05/26 15:47

瓜埋

#10 綿住尼
18/05/26 15:51

瓜埋

唔係講老狗

#11 LEGO
18/05/26 16:20

瓜埋

唔係講老狗

可以入去坐又有免費飯食,不過最好還返條命兩個後生

#12 李家超前部署
19/05/26 03:06

瓜埋

唔係講老狗

可以入去坐又有免費飯食,不過最好還返條命兩個後生

擦身而過個阿叔好好命

#13 綿住尼
19/05/26 03:08

唔係講老狗

可以入去坐又有免費飯食,不過最好還返條命兩個後生

擦身而過個阿叔好好命

無事都PTSD

#14 管叔叔
19/05/26 04:47

可以入去坐又有免費飯食,不過最好還返條命兩個後生

擦身而過個阿叔好好命

無事都PTSD

agger

#15
19/05/26 13:37

Sosad

本主題共有 15 則回覆,第 1 頁。