卡樂bee 冇墨轉清明version

吹水
#1 凍水涼
11/05/26 12:48

#2 凍水涼
11/05/26 12:49

明報伊朗戰事致油墨短缺 卡樂B包裝將變黑白

#3 綿住尼
11/05/26 12:57

RIP

#4 ☝️
11/05/26 14:02

水墨

#5 LEGO
11/05/26 16:11

卡墨B

#6 管叔叔
11/05/26 18:01

#7 芝崎典子老公
12/05/26 11:50

#8 AI 馬沙
13/05/26 01:58

RIP

#9 LEGO
13/05/26 03:43

如果長期無墨都幾頭痕

初初大家會好有興趣搶返幾包買嚟食,之後會出現色盲症唔知邊包係熱浪邊包係卡墨b.

#10 AI 馬沙
15/05/26 03:00

黑白「卡樂B」真身曝光

from 日月報

#11 爵安梳打
15/05/26 03:21

睇落似商用裝

#12 資深
15/05/26 04:12

有乜所謂, 你又唔係食包裝

#13 Max
15/05/26 05:35

#14 廢蔣戰士
15/05/26 06:14

#15 凍水涼
15/05/26 22:36

黑白「卡樂B」真身曝光

from 日月報

幾靚其實

又有GIMMICK

#16 Max
16/05/26 04:41

黑白「卡樂B」真身曝光

from 日月報

幾靚其實

又有GIMMICK

文明倒退

#17 凍水涼
25/06/26 17:59

#18 凍水涼
25/06/26 23:26

#19 AI 馬沙
26/06/26 01:27

好靚

本主題共有 19 則回覆,第 1 頁。