伊朗係咪收得皮?

吹水
#1 Max
13/01/26 05:06

#2 LEGO
13/01/26 05:16

(IRR變廢紙) 呢個係人民反抗觸發點.

#3 李家超前部署
13/01/26 08:45

#4 180
13/01/26 11:58

內衣收皮,波斯重新偉大

#5
13/01/26 12:20

我有午餐肉 處女可pm

#6 九七淪陷
13/01/26 16:41

除咗不停殺人, 仲未睇到局面有咩變化

#7 資深
14/01/26 03:37

我有午餐肉 處女可pm

牛餐肉片, 可屌

#8 Max
14/01/26 07:13

我有午餐肉 處女可pm

牛餐肉片, 可屌

香港有免簽, go

#9 LEGO
14/01/26 07:44

除咗不停殺人, 仲未睇到局面有咩變化

比較難落手處理,空襲一定傷無辜,陸戰就打突擊但己方易傷亡.

消息封鎖亦都較難向伊朗人提前警告會有乜行動,避開危機.

較易處理手法係直接斬首哈姆太郎同一眾神棍高層,但呢啲行動事前要大量時間收集資訊.

#10 LEGO
14/01/26 09:44

除咗不停殺人, 仲未睇到局面有咩變化

比較難落手處理,空襲一定傷無辜,陸戰就打突擊但己方易傷亡.

消息封鎖亦都較難向伊朗人提前警告會有乜行動,避開危機.

較易處理手法係直接斬首哈姆太郎同一眾神棍高層,但呢啲行動事前要大量時間收集資訊.

諗落好多野要搞

點樣聯合以色列一舉得手,另外點樣安排王朝接班回朝.

比起委內瑞拉難度更高.

本主題共有 10 則回覆,第 1 頁。