呢幾日有冇少咗垃圾SMS?

吹水
#1 Max
15/10/25 05:29

KK園冇咗一大堆Bitcoin冇錢出糧?

#2 閪寶
15/10/25 06:11

用gift card出糧㗎

#3 ☝️
16/10/25 23:54

KK園區啲豬仔都要出糧咩

#4 Max
17/10/25 05:41

KK園區啲豬仔都要出糧咩

管佢哋嗰班冇糧出重點樣運作?

#5 LEGO
17/10/25 05:48

KK園冇咗一大堆Bitcoin冇錢出糧?

幕後老闆即時破產清盤執達吏都唔駛

#6 Max
17/10/25 06:39

現代奴隸

#7 AI 馬沙
17/10/25 08:01

KK 廣告佬你唔好再害人

#8 櫻木真乃
18/10/25 16:45

got spam sms per a week... idk why

本主題共有 8 則回覆,第 1 頁。