成皮嘢一部USB2.0 單聲道喇叭電話

吹水
#1 Max
10/09/25 05:58

雙聲道會講明built-in stereo speakers

#2 Max
10/09/25 06:11

Air個鏡頭又要凸到一凸, 加個殼個厚度同普通版冇分別

整唔到好似iphone 6或者16e咁咩?

Pro版整到成個pixel咁但個鏡頭都重要好似samsung咁凸多少少出嚟, 要放得平喺檯面都係要加個殼

有咩意義?

將個機身厚度整到同鏡頭一樣, 加多啲散熱料同加多舊電落去唔得咩?

#3 熱水爐
10/09/25 06:38

air係air,佢要cut咩佢話事

佢覺得鏡頭係賣點打死唔cut,搞到腫起一舊你都吹佢唔脹

爛果審美一定世一,永恆labubu

#4 LEGO
10/09/25 07:18

其實單聲道喇叭唔覺有問題,正常大家都用airpods或者藍牙Marshall/JBL喇叭.

勁少會開電話直接播,而且我一直覺得雙聲道直輸會搞壞部電話(一開遊戲bgm成部電話係震)

#5 熱水爐
10/09/25 07:48

其實單聲道喇叭唔覺有問題,正常大家都用airpods或者藍牙Marshall/JBL喇叭.

勁少會開電話直接播,而且我一直覺得雙聲道直輸會搞壞部電話(一開遊戲bgm成部電話係震)

震下就壞都幾化學

#6 LEGO
10/09/25 10:59

港版終於行esim 遲來的好消息

#7 180
10/09/25 12:54

其實單聲道喇叭唔覺有問題,正常大家都用airpods或者藍牙Marshall/JBL喇叭.

勁少會開電話直接播,而且我一直覺得雙聲道直輸會搞壞部電話(一開遊戲bgm成部電話係震)

正常你唔係弱聽點會喺屋企戴耳機

#8 Max
10/09/25 13:40

#9 AI 馬沙
10/09/25 14:36

屋企會開喇叭嘅

#10 Max
11/09/25 04:43

Tim Cook's Toilet Paper 2.0

#11 鳥犬龜
11/09/25 17:37

呢件搞笑 預期會成為蟹貨

#12 Max
11/09/25 23:10

呢件搞笑 預期會成為蟹貨

當佢整咗10萬條, 賣到100條左右已經回咗本

同塊抹布一樣信徒生意真係易做

#13 鳥犬龜
12/09/25 07:37

呢件搞笑 預期會成為蟹貨

當佢整咗10萬條, 賣到100條左右已經回咗本

同塊抹布一樣信徒生意真係易做

買完之後密封 擺係櫃臺50年

之後拎出嚟賣 或者有得炒既

#14 Dow Jones
12/09/25 14:20

呢件搞笑 預期會成為蟹貨

當佢整咗10萬條, 賣到100條左右已經回咗本

同塊抹布一樣信徒生意真係易做

買完之後密封 擺係櫃臺50年

之後拎出嚟賣 或者有得炒既

擺唔夠5年就氧化變廢鐵

個個人用耐用機新貨就無人吼

#15 Max
12/11/25 11:05

Tim Cook's Toilet Paper 2.0

3.0

本主題共有 15 則回覆,第 1 頁。