成皮嘢一部USB2.0 單聲道喇叭電話
雙聲道會講明built-in stereo speakers
Air個鏡頭又要凸到一凸, 加個殼個厚度同普通版冇分別
整唔到好似iphone 6或者16e咁咩?
Pro版整到成個pixel咁但個鏡頭都重要好似samsung咁凸多少少出嚟, 要放得平喺檯面都係要加個殼
有咩意義?
將個機身厚度整到同鏡頭一樣, 加多啲散熱料同加多舊電落去唔得咩?
air係air,佢要cut咩佢話事
佢覺得鏡頭係賣點打死唔cut,搞到腫起一舊你都吹佢唔脹
爛果審美一定世一,永恆labubu
其實單聲道喇叭唔覺有問題,正常大家都用airpods或者藍牙Marshall/JBL喇叭.
勁少會開電話直接播,而且我一直覺得雙聲道直輸會搞壞部電話(一開遊戲bgm成部電話係震)
其實單聲道喇叭唔覺有問題,正常大家都用airpods或者藍牙Marshall/JBL喇叭.
勁少會開電話直接播,而且我一直覺得雙聲道直輸會搞壞部電話(一開遊戲bgm成部電話係震)
震下就壞都幾化學
港版終於行esim 遲來的好消息
其實單聲道喇叭唔覺有問題,正常大家都用airpods或者藍牙Marshall/JBL喇叭.
勁少會開電話直接播,而且我一直覺得雙聲道直輸會搞壞部電話(一開遊戲bgm成部電話係震)
正常你唔係弱聽點會喺屋企戴耳機
屋企會開喇叭嘅
Tim Cook's Toilet Paper 2.0
呢件搞笑 預期會成為蟹貨
呢件搞笑 預期會成為蟹貨
當佢整咗10萬條, 賣到100條左右已經回咗本
同塊抹布一樣信徒生意真係易做
呢件搞笑 預期會成為蟹貨
當佢整咗10萬條, 賣到100條左右已經回咗本
同塊抹布一樣信徒生意真係易做
買完之後密封 擺係櫃臺50年
之後拎出嚟賣 或者有得炒既
呢件搞笑 預期會成為蟹貨
當佢整咗10萬條, 賣到100條左右已經回咗本
同塊抹布一樣信徒生意真係易做
買完之後密封 擺係櫃臺50年
之後拎出嚟賣 或者有得炒既
擺唔夠5年就氧化變廢鐵
個個人用耐用機新貨就無人吼
Tim Cook's Toilet Paper 2.0
3.0