當年武肺某國全國停工又鎖關但iPhone照舊年年出

吹水
#1 Max
07/04/25 12:45

當年講到好大鑊但其實係咪冇咗世界工廠個地球依然繼續轉而且空氣清新啲

關稅侵係咪睇到依點所以挑人機

#2 Max
07/04/25 12:55

Made in Japan Made in USA全部變曬Made in China

冇減過價又越嚟越垃圾

當年啲電話電腦可以用5-7年以上, 依家唔錫住嚟用兩三年就壞

全球化根本就係騙局, 現代帝國主義

發達國家搬曬工業去垃圾國家自廢武功, 但垃圾國家冇受惠依然都係垃圾國家。成個運作方式同帝國一樣

#3 Max
07/04/25 13:24

當年PS2初代全部Made in Japan. 我嗰2部到依家都重開到機玩到碟

部Cybershot DSC-f707重可以用nightshot影到相

但PS3有黃燈, Xbox360有Ring of Death

PS3黃燈玩Uncharted 3之後中咗, 整過一次之後backup咗買過部slim版, 之後冇耐就黃燈 (唔係初期玩到PS2嗰款所以冇再整)

嗰堆Sony中古HDCRT個個發燒友都走去搶, 上一手無錫住用可以搵人calibrate返咁就又一條好漢

色差線可以做到0延遲, 玩舊遊戲又靚, CRT overclock到75Hz真係一秒眨75下 肉眼上已經完全屌打啲咩miniLED 矇查查240Hz殘像

依家迫返啲廠返自己國家做其實真係好事嚟

大把失業者不知幾想做返工廠簡簡單單咁做一世

20年冇做過工廠依家先做返短期內一定會有差池

去某國開廠講到好似真係請奴隸咁, 但其實外國公司係要畀好貴嘅勞工保險費(落鹹水海), 啲技術同埋模板又會畀人偷咗去

計計埋埋其實如果國家有補貼或者減稅, 真係喺返自己國家開廠先係最好

#4 AI 馬沙
07/04/25 15:59

匠人年代

#5 Max
07/04/25 18:03

話生產線搬返去自己國家要5-10年根本就係on9藉口

台積電上年先喺日本開咗工廠, 由零開始只係用咗2-3年

美國大把地方加埋侵嘅效率, 1年內起工廠之後設施全部搬曬過去都得啦

#6 LEGO
07/04/25 18:14

話生產線搬返去自己國家要5-10年根本就係on9藉口

台積電上年先喺日本開咗工廠, 由零開始只係用咗2-3年

美國大把地方加埋侵嘅效率, 1年內起工廠之後設施全部搬曬過去都得啦

我嘅睇法係高端生產線回美國,低端生產線由美墨加負責.

問題係點樣搞低端線都有美份. (我道行低睇唔清都係由美國政府發辦做事後孔明算)

本主題共有 6 則回覆,第 1 頁。