翠翠會唔會己經hang咗機?

吹水
#1 Max
07/04/25 06:43

李+x港口: 巴拿馬政府話違憲要收歸國有, 冇得再死雞撐飯蓋

黑悟空哪吒2Dipshit: 已經冇咗影

TikTok: 侵真係好想要但翠要扭計死都唔用嚟做談判籌碼

畸畸園: 捉錯人搞大咗, 雖然應該淡化曬冇人記得

秦國冧樓: 證據確鑿, 唔課金基本上食硬

關稅侵: 扭計玩報復, 到時iPhone 17最cheap個版本至少應該2萬起 大家一齊用華為

烏克蘭: 歐豬太廢連維和部隊都唔出, 冇得跟隊執死雞之餘重大把證據幫過俄羅斯

超級領事館: 講咗英國警察會上門屌我屎忽

樓爆破產: 金魚記憶已經唔記得

東星西幹: HSI就嚟返家鄉, 美股差唔多時候buy the dip

**侵上咗位未夠90日已經咁多花生, 之前嗰4年真係sleepy joe

#2 Max
07/04/25 06:44

已經

#3 回憶是暗街窄巷
07/04/25 09:44

可能仲覺得自己好多card呢

#4 管叔叔
07/04/25 10:13

sleepy joe

本主題共有 4 則回覆,第 1 頁。