註冊個4分鐘time limit 其實係邊個嘅idea?

吹水
#1 Max
08/02/25 15:28

#2 ☝️
08/02/25 15:39

手同腦正常4分鐘過到啦

#3 閪寶
08/02/25 15:51

手同腦正常4分鐘過到啦

approximately邊個諗

#4 ☝️
08/02/25 15:59

手同腦正常4分鐘過到啦

approximately邊個諗

🤔

#5 女鬼夜行
08/02/25 16:17

標準答案:

大型社會實驗

#6 閪寶
08/02/25 16:28

標準答案:

大型社會實驗

長年都無試過過50人嘅地方會唔會係社會實驗focus group

#7 閪寶
08/02/25 16:29

標準答案:

大型社會實驗

長年都無試過過50人嘅地方會唔會係社會實驗focus group

中國香港先係中國玩社會實驗嘅試驗品

#8 閪寶
08/02/25 16:31

手同腦正常4分鐘過到啦

approximately邊個諗

🤔

approximately係program得出結果定program完實測答問題approximately4分鐘夠用

#9 ☝️
08/02/25 16:37

approximately邊個諗

🤔

approximately係program得出結果定program完實測答問題approximately4分鐘夠用

你係鴨免都唔知

#10 Max
08/02/25 16:38

手同腦正常4分鐘過到啦

approximately邊個諗

🤔

#11 Max
08/02/25 16:44

其實我覺得似家個人數算係ok, 除咗保安日記之外唔同topic都有人應

只係間唔中會死ser又冇後備或者叫醒admin嘅方法

太多人我真係做忍者算, 多事非

#12 女鬼夜行
08/02/25 20:50

其實我覺得似家個人數算係ok, 除咗保安日記之外唔同topic都有人應

只係間唔中會死ser又冇後備或者叫醒admin嘅方法

太多人我真係做忍者算, 多事非

搞個discord一係?

#13 窮人唔好生仔
09/02/25 02:25

連登係多人呀,但好多低能開垃圾post ,冇個post 值得睇。呢度郊登人少,但高質。

#14 窮人唔好生仔
09/02/25 02:26

4分鐘個idea 當然係admin 想出來啦

#15 支人口面不資深
09/02/25 02:33

30秒已經夠 郊登已經多人 謝謝

#16 撚鴨
09/02/25 03:06

成班小圈子

#17 凍水涼
09/02/25 09:52

成班小圈子

#18 AI 馬沙
09/02/25 14:08

成班小圈子

本主題共有 18 則回覆,第 1 頁。