註冊個4分鐘time limit 其實係邊個嘅idea?
08/02/25 15:28
08/02/25 15:39
手同腦正常4分鐘過到啦
08/02/25 15:51
手同腦正常4分鐘過到啦
approximately邊個諗
08/02/25 15:59
手同腦正常4分鐘過到啦
approximately邊個諗
🤔
08/02/25 16:17
標準答案:
大型社會實驗
08/02/25 16:28
標準答案:
大型社會實驗
長年都無試過過50人嘅地方會唔會係社會實驗focus group
08/02/25 16:29
標準答案:
大型社會實驗
長年都無試過過50人嘅地方會唔會係社會實驗focus group
中國香港先係中國玩社會實驗嘅試驗品
08/02/25 16:31
手同腦正常4分鐘過到啦
approximately邊個諗
🤔
approximately係program得出結果定program完實測答問題approximately4分鐘夠用
08/02/25 16:37
approximately邊個諗
🤔
approximately係program得出結果定program完實測答問題approximately4分鐘夠用
你係鴨免都唔知
08/02/25 16:38
手同腦正常4分鐘過到啦
approximately邊個諗
🤔
08/02/25 16:44
其實我覺得似家個人數算係ok, 除咗保安日記之外唔同topic都有人應
只係間唔中會死ser又冇後備或者叫醒admin嘅方法
太多人我真係做忍者算, 多事非
08/02/25 20:50
其實我覺得似家個人數算係ok, 除咗保安日記之外唔同topic都有人應
只係間唔中會死ser又冇後備或者叫醒admin嘅方法
太多人我真係做忍者算, 多事非
搞個discord一係?
09/02/25 02:25
連登係多人呀,但好多低能開垃圾post ,冇個post 值得睇。呢度郊登人少,但高質。
09/02/25 02:26
4分鐘個idea 當然係admin 想出來啦
09/02/25 02:33
30秒已經夠 郊登已經多人 謝謝
09/02/25 03:06
成班小圈子
09/02/25 09:52
成班小圈子
珍
09/02/25 14:08
成班小圈子
珍
士