KK園條友要走, 特區政府做咩要畀逾期居留費?

吹水
#1 Max
18/01/25 12:15

唔畀錢唔係驅逐出境咩?

#2 Max
18/01/25 12:20

KK園啲肉參過咗居留期限冇畀錢又冇警察入去拉人驅逐出境, 我喺入面砌間屋住算唔算移咗民去九龍城寨2.0?

#3 佚名
18/01/25 13:16

你阻止特區政府唯一做到嘅嘢

#4 Max
18/01/25 13:23

你阻止特區政府唯一做到嘅嘢

#5 來簡樸地愛多80年
18/01/25 15:35

其實泰國仲癲,係你度比人綁完,到交完贖金,再割多你一筆,唔怪得同中國FD到

#6 管叔叔
18/01/25 15:40

你阻止特區政府唯一做到嘅嘢

agger

本主題共有 6 則回覆,第 1 頁。