KK園條友要走, 特區政府做咩要畀逾期居留費?
18/01/25 12:15
唔畀錢唔係驅逐出境咩?
18/01/25 12:20
KK園啲肉參過咗居留期限冇畀錢又冇警察入去拉人驅逐出境, 我喺入面砌間屋住算唔算移咗民去九龍城寨2.0?
18/01/25 13:16
你阻止特區政府唯一做到嘅嘢
18/01/25 13:23
你阻止特區政府唯一做到嘅嘢
18/01/25 15:35
其實泰國仲癲,係你度比人綁完,到交完贖金,再割多你一筆,唔怪得同中國FD到
18/01/25 15:40
你阻止特區政府唯一做到嘅嘢
agger