為提高抄post質量,我決定成立Department of Mass Copying

吹水
#1 Max
11/12/24 05:24

詳情等原本個post講先再講

#2 180
11/12/24 05:27

正確使用mass

威望+1

#3 牛河博士生
11/12/24 05:35

正確使用mass

威望+1

咁樣係數量,唔係質量

post數多都唔一定等於整體字數有增長

#4 180
11/12/24 05:48

正確使用mass

威望+1

咁樣係數量,唔係質量

post數多都唔一定等於整體字數有增長

Mass copying雖然常用係大量複製

但係結合中文理解,應該係質量複製先啱

本主題共有 4 則回覆,第 1 頁。