10月尾都重開緊冷氣...

吹水
#1 Max
27/10/24 02:29

前2日涼返少少冇開冷氣, 諗住夏天終於都完

點知今日又熱返忍唔住開返

會唔會成日11月都最高溫度30度要開冷氣

#2 耶穌
27/10/24 02:33

聖誕節開冷氣扑嘢

#3 ☝️
27/10/24 03:03

免費桑拿

#4 ai francais
27/10/24 03:33

發覺冬天已經冇咗

#5 資深
27/10/24 05:06

11月都開就地球等爆炸

本主題共有 5 則回覆,第 1 頁。