hkGalden
登入或註冊
10月尾都重開緊冷氣...
吹水
#1
Max
27/10/24 02:29
前2日涼返少少冇開冷氣, 諗住夏天終於都完
點知今日又熱返忍唔住開返
會唔會成日11月都最高溫度30度要開冷氣
#2
耶穌
27/10/24 02:33
聖誕節開冷氣扑嘢
#3
☝️
27/10/24 03:03
免費桑拿
#4
ai francais
27/10/24 03:33
發覺冬天已經冇咗
#5
資深
27/10/24 05:06
11月都開就地球等爆炸
本主題共有 5 則回覆,第 1 頁。