druk bezig! Geplaatst door: sm31717810

Zondagmiddag, 90 minuten onafgebroken graven in een liefdeshotel in Kabukicho, twee rondes zaaien, een mala overgoten met zaadsap, herhaaldelijk laten zuigen, haar hele lichaam smerig van sperma en zweet, en gek worden, ze was aan haar derde ronde bezig toen haar mobieltje ging.
'Kijk, ben jij niet Uri? Je kunt opnemen!” Ik zet mijn sms'jes uit als ik aan het spelen ben om niet onbeleefd te zijn tegen mijn klanten. Maar de telefoon staat wel aan in geval van nood. Ik neem de telefoon op met mijn kruis open en mijn doorweekte aarswangen die worden ingegraven. Mijn mond is ook smerig van het sperma.
Takuya? Er is nu een klant in de winkel en hij staat op de nominatie. Kun je meteen komen?” 'Ah, an, ha, ja, over 40 minuten kan ik gaan!
Kun je eerder komen?” Uli's werk is altijd plotseling.
'Wat, Takuya, heb je een nominatie gekregen? Dat gaat me niet lukken! Ik ga klaarkomen!”
De eerste keer dat ik een twee uur durende cursus kreeg, kreeg ik mijn derde shot zaad en sprong ik zonder te douchen en met mijn erecte ringmala in mijn spijkerbroek uit de douche.

Het geeft niet, want ik ga daar toch douchen met mijn klanten♪.
Zoals gewoonlijk voel ik zaadvocht uit mijn gapende anus op mijn dijen stromen, terwijl de geur van sperma in mijn keel me doet ruiken als een wild beest terwijl ik van Kabukicho naar 2-Chome rijd.
Terwijl ik aan het wandelen was, stuurde ik een sms'je naar de privéjongen met de 20 cm grote lul die me om 4 uur had beloofd: “Sorry, Uli moet werken tot 8 uur”, en naar de 1 jaar oude atletiekjongen die me om 3 uur had beloofd: “Ik dacht dat we vandaag een uurtje konden afspreken, maar er kwam iets dringends tussen, sorry, tot de volgende keer”.
Dit is waarom privéjongens me haten! Ik ren naar de winkel en haal meteen mijn timer van 90 minuten op bij de manager en ga naar de privékamer.
Voordat ik de kamer binnenga, denk ik eraan om met mijn spieren in een tanktop te benadrukken. “Man! Alsjeblieft!” 'Oh, Takuya, dat is geweldig!'
Als hij me ziet, trekt hij de bandjes van zijn tanktop los en knabbelt aan zijn tepels. Ik weet niet zeker of dat een goed idee is. Wacht even, ik moet douchen.
Nee, dat hoeft niet! Ik kan niet wachten om opgegraven te worden! Deze man is een barvlieg, of niet? Hij doet mijn spijkerbroek open en begint me zonder mijn toestemming te pijpen.

Hij lijkt het te krijgen en gaat vanaf het begin uit zijn dak. Het naakte lichaam van Takuya de bouwvakker is bevlekt met zweet en sperma en hij draagt alleen een ring met drie ringen.
'Wauw, wat ruikt hij zweterig en mannelijk!' De spieren van zijn hele lichaam worden door de tong schoongelikt door de hijgende reu. 'Natuurlijk zitten de mannelijke sappen die uit zijn kruis zijn gevloeid ook in zijn anale holte.
De gebruinde huid met opgetrokken spieren bezorgt hem kippenvel, en hij duwt haar op het bed terwijl ze zijn grote lul zuigt. Ze neukt hem tot ze er genoeg van heeft en begint hem dan in te graven in de normale positie.
Ze is zo heet, maar ze stimuleert ook mijn beide tepels met haar vingertoppen, dus het voelt heel goed. Dit is een nuttige kat!
'Wauw, ik word gevingerd door een jongere turnster! Wow, hij is zo mannelijk! Ik ben een bouwvakker! Kijk in de spiegel!” Hij schreeuwt iets onverstaanbaars en zijn ogen staan alle kanten op.
Ik noem mezelf een surfjongen, dus ik zie mezelf niet als mannelijk, maar als ik in de spiegel naast me kijk, zie ik wel een donkere macho kerel met geweldige borstspieren die me neukt in een erotische outfit.
Ik heb het gevoel dat ik een mannelijke man ben, maar ik val op slanke, conciërgetypetjes, dus de realiteit van wat ik aan het doen ben en de objectiviteit in de spiegel kloppen niet in mijn gedachten.
Maar op dit moment is het enige wat ik zeker kan voelen het ongelooflijke genot van een elektrische stroom die door mijn tepels en mala loopt, als een verdoofd gevoel. Ik voel het, daarom heb ik het!

Ik kan hiermee zoveel klaarkomen als ik wil!
Ik groef hem van achteren, maar hij zei dat hij niet kon kreunen als hij Takuya's spieren niet kon zien, dus ik was half blij, half teleurgesteld, denkend: 'Kijk, een bouwvakker neukt me! Ik bleef in de normale positie in hem graven en zei dingen als: “Kom op, kom op meer! Hij kwam nog een keer en nog een keer.
Ik kon niet klaarkomen omdat we daarna een trio zouden hebben. Maar hij zei: “Takuya, ik wil dat je in me klaarkomt! Ik wil het zaad van de bouwvakker”, dus ik heb hem één keer lichtjes gezaad als service. Deze man ging nog een keer in de doucheruimte, keek naar mijn lichaam, en toen ging hij nog een keer alleen. Dat is echt erotisch. Toen ik de kamer aan het opruimen was, riep Leo me.
'Ik ben al in het hotel' 'Te vroeg' 'Waar ben je?” 'Ik ben in de buurt, maar ik heb het druk!' Leo is kieskeurig over Takuya's uiterlijk. Nadat hij de gasten had uitgezwaaid, douchte hij opnieuw, deed zijn haar zorgvuldig en ging naar het W Hotel. Hij arriveert net voor de afgesproken tijd van 18:15 uur.
Leo en ik zoenden elkaar in de lift en controleerden elkaars geringde grote pikken voordat we naar onze kamer gingen. Nadat ik haar eerst heb laten klaarkomen met mijn grote pik, heb ik het stokje doorgegeven aan Leo. M's mond schreeuwt om Leo's supergrote pik en ik stop haar mond dicht met mijn mala en hou haar vast.

“Wat denk je, huh? Vind je het niet leuk om door twee jongens rondgespeeld te worden?” Hij had zoveel pijn dat we weer van speler wisselden. Na haar flink te hebben laten huilen, nam Leo de volgende over en ik keek toe.
Leo grijnsde en keek blij, gravend als een machinegeweer, terwijl M in het rond spartelde alsof ze op het punt stond te breken.
Ik dacht: “Nou, misschien doen we het nog een keer om de beurt,” toen M overleed. Leo was niet tevreden en onze mannelijke paring begon.
M is nog steeds een beginner als ontvanger, en hij kon het eerder niet goed doen in de cowgirlpositie, dus gaf hij een speciale les aan M, die met haar ogen rolde en hem aankeek in de trant van: “Zo laat je je heupen van bovenaf zakken”.
Maar toen liet Leo me aan iets zuigen wat Takuya niet lekker vond en was mijn verstand weg. Bovendien sloeg hij me ook nog met P. Ik kan niets onverwachts meer bedenken over het feit dat ik een beest ben.
Ik werd meer dan 500 keer in de achterkant van mijn vagina gestoken, en uiteindelijk voelde en huilde en woelde ik in het rond en kreeg ik meerdere keren zaad.
Daarna gingen Leo en ik eten in een familierestaurant, ontmoetten toen de man die op ons had gewacht en brachten de nacht door in een love hotel.
Deze kerel heeft een nog grotere pik dan Leo, 20 cm, maar hij is zachter en de seks is niet te intens, dus de gespannen spieren ontspannen zich als hij zich ingraaft.
Hij krijgt nog vele, vele shots zaad en valt in slaap. Als het van seks doordrenkte weekend eindelijk voorbij is, heb ik maandagmiddag twee uris.
Ik moet mijn spieren goed oppompen, dus begin ik 's ochtends met spiertraining. Op dinsdag ga ik naar Chiba om te surfen, en ik krijg wat uri in Chiba, wat geweldig is in december wanneer de bonussen worden uitbetaald.
Als ik niet vroeg naar de sportschool ga en wat spiertraining doe, eindig ik in zwemconditie als ik alleen cardio doe voor seks!