其實香港係咪應該學上海咁放部高達
與其請啲嘜鬼明星做show或者燒賣魚蛋夜市, 不如整個地標出嚟啦
上海已經放咗部自由, 香港可以放正義
唔鍾意SEED可以放部神高達喺大嶼山
冇錢可以用F91細細部又有兩支炮支撐後面, 有budget直頭整部重高達同Mk2放喺啟德啦
再唔係就Ξ高達夾埋電影第2集一齊出
已經有多啦A夢無人機接演
放得部高達附近都應該要有間gundam base㗎
有間鋪都要睇交通方唔方便吸引到遊客
放間鋪喺人口密集地區啲當區居民一定屌晒鬼
窮遊買乜撚玩具 , 起地標都冇收入開嚟蝕錢
拆左大佛擺g高
回贈高達
之前咪有78同紅渣囉 唔係長放姐
放得部高達附近都應該要有間gundam base㗎
有間鋪都要睇交通方唔方便吸引到遊客
放間鋪喺人口密集地區啲當區居民一定屌晒鬼
窮遊買乜撚玩具 , 起地標都冇收入開嚟蝕錢
操你媽咱們13億人一人一塊也可以掟死你
反對
回贈高達
電話騙案高達
之前咪有78同紅渣囉 唔係長放姐
1:1喎
放得部高達附近都應該要有間gundam base㗎
有間鋪都要睇交通方唔方便吸引到遊客
放間鋪喺人口密集地區啲當區居民一定屌晒鬼
窮遊買乜撚玩具 , 起地標都冇收入開嚟蝕錢
政府佢OK嘅話bandai會自己搞掂㗎啦
大嶼山都OK既
好似羽田近近地去台場睇獨角獸咁
樓主肯定未學過玄空飛星
咁擺法香港就死得人多喇
樓主肯定未學過玄空飛星
咁擺法香港就死得人多喇
未學過都可以睇下實例先
通常死得人多嘅盤都係中間插直長尖樁惹禍
與其請啲嘜鬼明星做show或者燒賣魚蛋夜市, 不如整個地標出嚟啦
上海已經放咗部自由, 香港可以放正義
唔鍾意SEED可以放部神高達喺大嶼山
冇錢可以用F91細細部又有兩支炮支撐後面, 有budget直頭整部重高達同Mk2放喺啟德啦
再唔係就Ξ高達夾埋電影第2集一齊出
香港最新果部自由做爛市啦要
完全唔明你廢青班諗咩
點解會覺得一直假嘅高達放喺度會吸引過六隻真嘅熊貓,發展熊貓經濟應該點都好過發展高達經濟掛
高達斌
樓主肯定未學過玄空飛星
咁擺法香港就死得人多喇
你咁講維港隻龜同向錯方向嘅佛像都已經剋咗香港好多年啦
樓主肯定未學過玄空飛星
咁擺法香港就死得人多喇
你咁講維港隻龜同向錯方向嘅佛像都已經剋咗香港好多年啦
GOD/MASTER唔夠17米,就算癲到真係1:1 Psycho MS mode咪頂盡40米
求其搵橦樓都高過佢啦真係尖佢隻龜條鐵
#19 條忍者好明顯捉錯用神
Gundam嘅高度唔係玄空飛星格局嘅關鍵
關鍵在於它嘅形狀
在一個九宮格內,只要中間銳物愈多,
就愈令附近風水變得不調和,自然死得人多
尤其是形狀像刀劍嘅,大凶
望下Gundam個頭:
再望佢畫electric field 嘅potential lines,
你會發現有好多undifferentiable sharp points
這足以令附近人物風水格局變差
#19 條忍者好明顯捉錯用神
Gundam嘅高度唔係玄空飛星格局嘅關鍵
關鍵在於它嘅形狀
在一個九宮格內,只要中間銳物愈多,
就愈令附近風水變得不調和,自然死得人多
尤其是形狀像刀劍嘅,大凶
望下Gundam個頭:
再望佢畫electric field 嘅potential lines,
你會發現有好多undifferentiable sharp points
這足以令附近人物風水格局變差
Charge愈大,愈不調和
雷最喜歡劈尖嘅物體
一個城市起咁多有edges嘅建築物,
自然風水差
上海幫團派失勢,亦與Gundam有關
任何卡通都會招惹小人,
因為所有動物都會對假野產生攻擊本能
所謂對症下藥
今時今日大陸人根本就承擔不了高消費,
香港再谷旅遊業都係哂氣
香港欠缺嘅係固定產業
係董建華親手將晶片廠趕出香港
係董建華亂搞母語教育,
搞到香好多港學生無論係英語定普通話都無法達標
香港想學上海咁搞諸如新東方嘅教育產業,難矣
想搵出路?得,搵到可取代AI嘅發明就得
搞到好多香港學生無論係英語定普通話都無法達標
之前咪有78同紅渣囉 唔係長放姐
1:1喎
你細粒d咪1:1
放葵涌貨櫃碼頭咪得
反正都冇晒貨櫃