[遊戲/動漫/模型] 機動戰士ガンダム膠登吹水區[38] 新しい光....
有幾隻模型發霉
我直覺話畀我知係渣古
有幾隻模型發霉
我直覺話畀我知係渣古
你偷睇
中國ser
係咪要課金全ser第一先有
係咪要課金全ser第一先有
係掛,不過綠光unicorns 一定係課金第一先有
中國ser
以前以為出到f90就完
點知turn a exia乜都有
中國 ser的奇妙機體
中國 ser的奇妙機體
信仰一擊 GP02A
創聖大肥膏
gundam marker又幾好用
懶人用一流 愈砌愈懶
仲勁過河島勇
仲勁過河島勇
你媽逼的區區一 個小日本人咋樣跟我們人材輩出的偉大中國人相提並論!?
仲勁過河島勇
你媽逼的區區一 個小日本人咋樣跟我們人材輩出的偉大中國人相提並論!?
nmsl
你老母已經死了
你老母已經死了
你媽骨灰跟黑人骨灰搞混了!
Good good use
ZAIA社長每個禮拜都畀人打鑊金
ZAIA社長每個禮拜都畀人打鑊金
集集都帶兩條靚一齊敗走
好心出多幾個二打六
ZAIA社長每個禮拜都畀人打鑊金
集集都帶兩條靚一齊敗走
好心出多幾個二打六
火箭兵團
我決定整牛屎頭出街
我決定整牛屎頭出街
我決定日日帶帽做承太郎
要畀錢bandai了
CS骨架無想像中咁好玩
而家多條eva 成日霸著rg高達條rg line
而家多條eva 成日霸著rg高達條rg line
好心啦,玩成品啦
而家多條eva 成日霸著rg高達條rg line
好心啦,玩成品啦
冇錢 要淘寶買模型
而家多條eva 成日霸著rg高達條rg line
好心啦,玩成品啦
冇錢 要淘寶買模型
Impulse好實淨
原祖,gp01簡直悲劇
揹埋背包都唔後仆
CLS g40個大脾設計回饋去rg
用唔晒
偷圖
巴納吉為咗揸magnum可以去到幾盡
支持港產拉打
支持港產拉打
港獨騎士
完美無缺的黃金迴旋能量
紅米餅
紅米餅
早泄三倍速
太陽拳係咪要光頭先出到
紅米餅
早泄三倍速
持續時間x3
紅米餅
早泄三倍速
持續時間x3
曹長
早泄三倍速
持續時間x3
曹長
持續時間x3
曹長
係伍長啊傻鳩寶!
曹長
係伍長啊傻鳩寶!
你錯了...展能餅
「命運」....始終都「站在我這邊」
這只是它給我的「試煉」