毒撚陸壹寶 專用聊天室 第2章

講故
#11601 聯邦的白色惡魔
07/12/25 03:35

龍牙條女 黑肉

#11602 劣食牛
07/12/25 03:35

#11603 高尚駿逸
07/12/25 05:05

記得投票

OK

#11604 聯邦的白色惡魔
07/12/25 06:13

記得投票

OK

多謝你

#11605 聯邦的白色惡魔
07/12/25 06:14

我老婆真正

#11606 熱水爐
07/12/25 06:26

龍牙條女 黑肉

惡墮轉純黑係唔夠,起碼要有激情態嘅些微變化先正

#11607 聯邦的白色惡魔
07/12/25 07:28

龍牙條女 黑肉

惡墮轉純黑係唔夠,起碼要有激情態嘅些微變化先正

#11608 管叔叔
07/12/25 07:59

#11609 管叔叔
07/12/25 07:59

#11610 管叔叔
07/12/25 08:01

龍牙條女 黑肉

惡墮轉純黑係唔夠,起碼要有激情態嘅些微變化先正

#11611 LEGO
07/12/25 08:03

#11612 管叔叔
07/12/25 08:11

#11613 管叔叔
07/12/25 08:43

每日任務 ( 1 / 1 )

#11614 聯邦的白色惡魔
07/12/25 08:52

山寨騎士-傳說

#11615 幪面潛行凶間
07/12/25 09:04

拉打世家

#11616 管叔叔
07/12/25 09:33

山寨騎士-傳說

尊爵decade

#11617 聯邦的白色惡魔
07/12/25 12:07

#11618 聯邦的白色惡魔
07/12/25 12:14

#11619 管叔叔
07/12/25 12:23

1/8

#11620 幪面潛行凶間
07/12/25 13:10

頭兩個就夠

#11621 聯邦的白色惡魔
07/12/25 13:29

頭兩個就夠

最大嗰個下面係

#11622 管叔叔
07/12/25 14:31

頭兩個就夠

我偏好1/6

#11623 幪面潛行凶間
08/12/25 01:43

頭兩個就夠

我偏好1/6

唔係無位我都想擺1/4

#11624 管叔叔
08/12/25 07:25

頭兩個就夠

我偏好1/6

唔係無位我都想擺1/4

1/4除左兔女郎幾正

d細節都無太大提升

得個大字又唔係質變

機械人就話越big越浪漫

塑膠老婆都係擺掌心欣賞

1/4揸上手都難

唔通隊塊面去磨大腿咩

識玩一定遠離1/4

#11625 聯邦的白色惡魔
08/12/25 08:46

我偏好1/6

唔係無位我都想擺1/4

1/4除左兔女郎幾正

d細節都無太大提升

得個大字又唔係質變

機械人就話越big越浪漫

塑膠老婆都係擺掌心欣賞

1/4揸上手都難

唔通隊塊面去磨大腿咩

識玩一定遠離1/4

買啲大波磨賓周

#11626 LEGO
08/12/25 09:24

由細到大到咁咸濕 大叔優子

#11627 幪面潛行凶間
08/12/25 09:46

我偏好1/6

唔係無位我都想擺1/4

1/4除左兔女郎幾正

d細節都無太大提升

得個大字又唔係質變

機械人就話越big越浪漫

塑膠老婆都係擺掌心欣賞

1/4揸上手都難

唔通隊塊面去磨大腿咩

識玩一定遠離1/4

都唔係既,如果造型好上色好大隻都幾好睇,拎上手成隻野重重地都幾正

不過來來去去都係兔女郎同埋空間問題只可以買某姿勢都幾厭倦

整體1/6係普遍最好選擇

BTW機械人越大隻係浪漫,但玩起上蒞唔好玩,髖關節或小腿閪左就係咁先

#11628 管叔叔
08/12/25 09:49

唔係無位我都想擺1/4

1/4除左兔女郎幾正

d細節都無太大提升

得個大字又唔係質變

機械人就話越big越浪漫

塑膠老婆都係擺掌心欣賞

1/4揸上手都難

唔通隊塊面去磨大腿咩

識玩一定遠離1/4

買啲大波磨賓周

pvc硬波

不如買杯魔改造換頭仲好啦

利申N年前komica2見過圖

#11629 管叔叔
08/12/25 09:55

唔係無位我都想擺1/4

1/4除左兔女郎幾正

d細節都無太大提升

得個大字又唔係質變

機械人就話越big越浪漫

塑膠老婆都係擺掌心欣賞

1/4揸上手都難

唔通隊塊面去磨大腿咩

識玩一定遠離1/4

都唔係既,如果造型好上色好大隻都幾好睇,拎上手成隻野重重地都幾正

不過來來去去都係兔女郎同埋空間問題只可以買某姿勢都幾厭倦

整體1/6係普遍最好選擇

BTW機械人越大隻係浪漫,但玩起上蒞唔好玩,髖關節或小腿閪左就係咁先

1/6雖然完美比例

但市場八九成都1/8同1/7

#11630 聯邦的白色惡魔
08/12/25 13:34

#11631 自護的紅色面具佬
08/12/25 23:51

有過兩隻1:6

土地問題放哂了

#11632 聯邦的白色惡魔
09/12/25 00:35

有過兩隻1:6

土地問題放哂了

土方可否包養小妺

#11633 管叔叔
09/12/25 08:01

有過兩隻1:6

土地問題放哂了

土方可否包養小妺

#11634 聯邦的白色惡魔
09/12/25 12:28

有過兩隻1:6

土地問題放哂了

土方可否包養小妺

#11635 聯邦的白色惡魔
09/12/25 12:28

#11636 管叔叔
09/12/25 12:43

#11637 聯邦的白色惡魔
09/12/25 14:39

#11638 管叔叔
10/12/25 10:54

#11639 聯邦的白色惡魔
10/12/25 11:00

#11640 聯邦的白色惡魔
10/12/25 11:45

#11641 管叔叔
10/12/25 16:20

中文大台灣主義

#11642 幪面潛行凶間
10/12/25 17:09

中文大台灣主義

對佢地蒞講唔係台灣用字或翻譯=支語

不過有時香港都係咁,見到夏亞阿姆羅好驚奇咁

真係蝗語就無得好講

既然係咁某啲譯名或詞語唔知咪查下囉,好撚難㗎?

#11643 管叔叔
10/12/25 17:46

中文大台灣主義

對佢地蒞講唔係台灣用字或翻譯=支語

不過有時香港都係咁,見到夏亞阿姆羅好驚奇咁

真係蝗語就無得好講

既然係咁某啲譯名或詞語唔知咪查下囉,好撚難㗎?

所以唔好問我點解討厭深綠同深黃

都係衰響同一範白痴野度

講到共產黨即刻傻撚左跳掣

#11644 管叔叔
10/12/25 17:51

sorry係未講到已經跳掣spin去共產黨

即係你有其他問題可以解釋火災原因

會唔會無厘頭鬧共產黨全家害死香港人 ?

眼前問題完全睇得一清二楚

疫苗要怪上海復星代理玩統戰

台灣停電駛唔駛都怪共產黨 ?

#11645 LEGO
10/12/25 19:32

原來之前係租機,終於自己買機玩

#11646 聯邦的白色惡魔
10/12/25 23:36

中文大台灣主義

對佢地蒞講唔係台灣用字或翻譯=支語

不過有時香港都係咁,見到夏亞阿姆羅好驚奇咁

真係蝗語就無得好講

既然係咁某啲譯名或詞語唔知咪查下囉,好撚難㗎?

又可以嚟研究一下

手機是否蝗語

#11647 聯邦的白色惡魔
11/12/25 00:02

返工是自虐的行為

#11648 LEGO
11/12/25 03:52

返工是自虐的行為

佳叔就聰明呢日日打機

#11649 聯邦的白色惡魔
11/12/25 10:32

返工是自虐的行為

佳叔就聰明呢日日打機

唔準你咁話土方

#11650 聯邦的白色惡魔
11/12/25 10:56

本主題共有 13890 則回覆,第 233 頁。