毒撚陸壹寶 專用聊天室 第2章

講故
#11451 幪面潛行凶間
23/11/25 15:34

一拳揼落去

#11452 聯邦的白色惡魔
23/11/25 16:04

一拳揼落去

#11453 管叔叔
23/11/25 18:29

你老味隻笨柒貓打40完全打唔郁冰企鵝比佢拖到我和局

#11454 管叔叔
23/11/25 21:09

#11455 管叔叔
23/11/25 23:33

其人之道

至於mega大比鳥點解配隻貓

既然大家都知配龍蝦清走2能量特別勁

代表一樹都可以成事

優雅貓仲可以伊利馬回收再用一次

輔助可以帶得更多元化隨時改變策略

缺點係冰企鵝完全無佢符

#11456 聯邦的白色惡魔
24/11/25 02:26

#11457 LEGO
24/11/25 06:10

變超西都未必打得贏佢哋

#11458 聯邦的白色惡魔
24/11/25 07:06

變超西都未必打得贏佢哋

好正

#11459 管叔叔
24/11/25 09:48

變超西都未必打得贏佢哋

好正

阿婆最勁

#11460 幪面潛行凶間
24/11/25 12:05

磁卡哇電影

#11461 聯邦的白色惡魔
24/11/25 15:35

#11462 管叔叔
24/11/25 18:34

賴潺食壽司嘔心台灣人感動日本仔

賴潺搞邊科玩到自己變馬王同級

#11463 聯邦的白色惡魔
25/11/25 01:54

睇漫畫好過

#11464 管叔叔
25/11/25 14:02

舊電龍好勁

特登退mega開一樹舊電龍打大傷害

再莉莉艾當爛頭卒儲mega上前補刀電背脊

#11465 管叔叔
25/11/25 14:06

電龍缺點 : 垃圾綿羊60血同70血兩款

同琉琪亞完全唔夾

已經帶兩張用唔到琉琪亞既牌

最叻只可以帶埋捷拉

再帶花舞鳥就會卡死自己抽綿羊

#11466 腐毒
25/11/25 14:46

磁卡哇電影

唔知香港幾時會上 想睇

#11467 腐毒
25/11/25 14:48

迪士尼整咗隻Olaf機械人

動作幾靈活

#11468 聯邦的白色惡魔
25/11/25 14:55

迪士尼整咗隻Olaf機械人

動作幾靈活

你先信

R2D2演員扮架

#11469 聯邦的白色惡魔
25/11/25 15:01

點解有個基佬成日送d我冇既卡比我

#11470 管叔叔
25/11/25 15:36

#11471 熱水爐
25/11/25 16:39

睇漫畫好過

第三季套嘢突然變撚咗開會史萊姆已經on99

#11472 聯邦的白色惡魔
26/11/25 01:46

#11473 管叔叔
26/11/25 02:43

寫明脫罪喎

#11474 聯邦的白色惡魔
26/11/25 08:52

寫明脫罪喎

黃屍抵拉

#11475 管叔叔
26/11/25 09:57

瑪奧最強

#11476 管叔叔
26/11/25 09:58

寫明脫罪喎

黃屍抵拉

又批鬥黃官判決

#11477 聯邦的白色惡魔
26/11/25 10:04

#11478 聯邦的白色惡魔
26/11/25 10:19

#11479 LEGO
26/11/25 10:52

因為紙巾印”香港人加油” 好嚴重㗎

#11480 聯邦的白色惡魔
26/11/25 13:07

因為紙巾印”香港人加油” 好嚴重㗎

單印香港人=搞獨立

正確答案 中國香港人

#11481 聯邦的白色惡魔
26/11/25 13:19

我老母話 就選舉班黃屍搞搞震

#11482 幪面潛行凶間
26/11/25 13:27

啟德嗰度係咪有作為

假假可以安置部份人

#11483 LEGO
26/11/25 13:43

我老母話 就選舉班黃屍搞搞震

睇嚟伯母似係知情人士一定要協助警方助查

#11484 管叔叔
26/11/25 14:00

因為紙巾印”香港人加油” 好嚴重㗎

粉紅拍片用張紙巾抹屎未

#11485 聯邦的白色惡魔
26/11/25 14:05

啟德嗰度係咪有作為

假假可以安置部份人

點解唔係方倉

#11486 聯邦的白色惡魔
26/11/25 14:06

我老母話 就選舉班黃屍搞搞震

睇嚟伯母似係知情人士一定要協助警方助查

我愛中國咪拉

#11487 聯邦的白色惡魔
26/11/25 14:31

深圳同胞救港中港一家親

#11488 自護的紅色面具佬
26/11/25 15:07

呢d真係唔好講笑

燒到咁好癲

#11489 聯邦的白色惡魔
26/11/25 15:23

呢d真係唔好講笑

燒到咁好癲

算唔算近年最大單

2025年啦仲可以因為食煙燒屋

同人講都比人笑

#11490 自護的紅色面具佬
26/11/25 15:31

#11491 幪面潛行凶間
26/11/25 15:36

呢d真係唔好講笑

燒到咁好癲

算唔算近年最大單

2025年啦仲可以因為食煙燒屋

同人講都比人笑

應該咁多年蒞最顛

當初以為只係燒出面點知係成棟跟住連環船

#11492 幪面潛行凶間
26/11/25 15:37

等白色

希望係上色,成型色怕黃

#11493 自護的紅色面具佬
26/11/25 15:41

等白色

希望係上色,成型色怕黃

白色必買,黑色已經好靚

#11494 自護的紅色面具佬
26/11/25 15:42

番咗香港無耐就見証住近年最大火警

#11495 管叔叔
26/11/25 15:47

呢d真係唔好講笑

燒到咁好癲

算唔算近年最大單

2025年啦仲可以因為食煙燒屋

同人講都比人笑

應該咁多年蒞最顛

當初以為只係燒出面點知係成棟跟住連環船

成個防火網唔防火緊係變連環船

個防火網成條燈芯咁引火去隔離

#11496 聯邦的白色惡魔
26/11/25 15:52

算唔算近年最大單

2025年啦仲可以因為食煙燒屋

同人講都比人笑

應該咁多年蒞最顛

當初以為只係燒出面點知係成棟跟住連環船

成個防火網唔防火緊係變連環船

個防火網成條燈芯咁引火去隔離

慳料袋自己袋

冇事就冇事 一有事唔係自己責任

#11497 聯邦的白色惡魔
26/11/25 15:52

3.3億維修工程

#11498 管叔叔
26/11/25 15:52

有時真係想直接講句你老味

剪螺絲裝反個牆唔check

防坡塊游水照收貨

跌芒條鐵鏈規格有問題可以推卸責任

今次防火網唔防火燒人成個屋苑

咁多單重點都係監工要check呀

錯完又錯繼續錯再錯鑊鑊都人禍

#11499 LEGO
26/11/25 15:53

呢d真係唔好講笑

燒到咁好癲

算唔算近年最大單

2025年啦仲可以因為食煙燒屋

同人講都比人笑

應該咁多年蒞最顛

當初以為只係燒出面點知係成棟跟住連環船

計上世紀50年代石硤尾木屋大火後,香港有史以嚟第二大火災.

#11500 管叔叔
26/11/25 15:54

應該咁多年蒞最顛

當初以為只係燒出面點知係成棟跟住連環船

成個防火網唔防火緊係變連環船

個防火網成條燈芯咁引火去隔離

慳料袋自己袋

冇事就冇事 一有事唔係自己責任

咁樣燒法根本賠唔起

隨時公司破產又拍拍屁股

垃圾建築公司殺人兇手台仔化

本主題共有 13892 則回覆,第 230 頁。