毒撚陸壹寶 專用聊天室 第2章

講故
#11351 幪面潛行凶間
15/11/25 07:18

#11352 LEGO
15/11/25 10:54

#11353 管叔叔
15/11/25 11:22

#11354 腐毒
15/11/25 11:48

一直覺得好唔抵

多左造型又唔會好味左

賣得貴左仲要細舊左

依啲過口癮貪得意未必有下次

比較對出奇蛋類型情有獨鍾

唔知大家有無買過bandai食玩朱古力波或者furuta朱古力蛋

bandai食玩唔係得粒香口膠咩

係呀 我呢款支棒棒糖造型吊飾嚟 唔食得

但有一粒手指公咁細嘅香口膠 𡁻幾下就無味

#11355 腐毒
15/11/25 11:53

左下角有粒香口膠

#11356 腐毒
15/11/25 11:56

呢個髮型

#11357 聯邦的白色惡魔
15/11/25 12:15

#11358 聯邦的白色惡魔
15/11/25 12:16

呢個髮型

Sticky Fingers!

#11359 LEGO
15/11/25 12:22

( ゚∀゚)o彡゜歐派!歐派!

#11360 聯邦的白色惡魔
16/11/25 11:58

#11361 LEGO
16/11/25 12:05

應該想試骨牌,之前好流行嘅玩意

#11362 幪面潛行凶間
16/11/25 12:06

支那打擊廠商整鹹濕公仔咩野媽見打

但實際玩既人少至唔會搞三搞四

#11363 聯邦的白色惡魔
16/11/25 12:28

支那打擊廠商整鹹濕公仔咩野媽見打

但實際玩既人少至唔會搞三搞四

至少唔會產生更多人類

#11364 聯邦的白色惡魔
16/11/25 12:29

應該想試骨牌,之前好流行嘅玩意

多米諾

#11365 聯邦的白色惡魔
16/11/25 12:29

主流獸

#11366 管叔叔
16/11/25 12:48

mega環境只係爛頭卒多元化左

mega太快太硬

實際情況想玩2+2換血好多時都趕唔切

拉帝9戰前面6場連勝

結果連輸3場

1場爛牌打秒上雙忍蛙水君

2場輸mega惡deck

本身輸屬性加上掉鳩我張support判輸

成績竟然比晃晃斑差

#11367 管叔叔
16/11/25 13:19

亦有可能同我副晃晃斑中間調整過有關

鐺鐺換黏美仔影響力幾大

而且七夕晃晃斑無點遇過天敵花舞雞

#11368 管叔叔
16/11/25 13:23

手感上晃晃斑真係賭運但賭贏有極大收益

拉帝就求穩砌法應付各種情況

理論上應該拉帝勁少少

#11369 LEGO
16/11/25 13:30

加藤小夏版❪沉默之丘f❫

#11370 聯邦的白色惡魔
17/11/25 01:36

加藤小夏版❪沉默之丘f❫

我婆

#11371 管叔叔
17/11/25 07:43

進化後2能量50攻推走

技能燈3能量50攻唔推

大比鳥吹飛又換返對面受傷寶可夢上場

琉琪亞攞50血波波

小遙自選大比鳥EX

加上大叔根性又可以拖時間更有利於磨到斬殺線

#11372 管叔叔
17/11/25 07:50

盤古初開已經想玩八爪武師

到出2能量鐵掌之後都仲依然覺得難玩

今個版本竟然出幾張好卡幫大忙

基礎50攻唔推配技能燈可以減低波波進化壓力

加上BB寶可夢加速同小遙琉琪亞兩張神draw

竟然令呢副去到今個版本仲於見得人

#11373 自護的紅色面具佬
17/11/25 11:00

加藤小夏版❪沉默之丘f❫

我婆

佢拍wingman果陣已經係我婆

#11374 管叔叔
17/11/25 12:39

突然搵返個假狗卡帶走去搵片先發現根本無辦法同腰帶一齊玩

#11375 幪面潛行凶間
17/11/25 13:32

突然搵返個假狗卡帶走去搵片先發現根本無辦法同腰帶一齊玩

純粹廢膠,同劇中一樣只係道具俾你儲下

#11376 管叔叔
17/11/25 16:19

突然搵返個假狗卡帶走去搵片先發現根本無辦法同腰帶一齊玩

純粹廢膠,同劇中一樣只係道具俾你儲下

連插入都唔得

除左300円應該無咩優點

#11377 聯邦的白色惡魔
17/11/25 23:40

#11378 幪面潛行凶間
18/11/25 00:00

好得意

#11379 聯邦的白色惡魔
18/11/25 00:18

好得意

how about that

#11380 幪面潛行凶間
18/11/25 00:29

好得意

how about that

還可以

#11381 管叔叔
18/11/25 07:29

mega大比鳥+回收貓

#11382 聯邦的白色惡魔
18/11/25 14:54

#11383 腐毒
18/11/25 15:06

大西北有ikea pop-up store

#11384 管叔叔
18/11/25 15:08

大西北有ikea pop-up store

有咩公仔賣

#11385 管叔叔
18/11/25 18:34

#11386 腐毒
19/11/25 02:06

大西北有ikea pop-up store

有咩公仔賣

暫時鋪外擺咗啲ikea擺設

鋪內仲未完全維修好 圍板封面寫咗ikea

#11387 腐毒
19/11/25 04:53

人越大越知識賺錢搞好生意嘅老細好少

公司財政蝕大錢 現金流出曬事

街車錢 Sales佣 廠貨錢 樣樣俾唔足

所謂人工高嘅高層垃圾到癲

只係識乜都壓落下層推落下層

點解送貨差 貨點解咁多問題

點解櫃唔齊貨 點解無貨送 跟住佣俾唔夠

但繼續捽數 Sales呀姐間繼續互鬥

其實搞到今時今日咁 最根本問題係咩

咪係管數嗰班高層有錢嗰陣亂咁用

產品線門市數量又唔識精簡

好多架構系統又無改進

積埋積埋咪喺而家無錢時爛曬煲

所以我呢啲薯仔咪隔一段時間又遇到啲麻煩嘢

啲麻煩嘢死循環嚟 嚟嚟去去都係嗰堆問題

#11388 聯邦的白色惡魔
19/11/25 04:59

人越大越知識賺錢搞好生意嘅老細好少

公司財政蝕大錢 現金流出曬事

街車錢 Sales佣 廠貨錢 樣樣俾唔足

所謂人工高嘅高層垃圾到癲

只係識乜都壓落下層推落下層

點解送貨差 貨點解咁多問題

點解櫃唔齊貨 點解無貨送 跟住佣俾唔夠

但繼續捽數 Sales呀姐間繼續互鬥

其實搞到今時今日咁 最根本問題係咩

咪係管數嗰班高層有錢嗰陣亂咁用

產品線門市數量又唔識精簡

好多架構系統又無改進

積埋積埋咪喺而家無錢時爛曬煲

所以我呢啲薯仔咪隔一段時間又遇到啲麻煩嘢

啲麻煩嘢死循環嚟 嚟嚟去去都係嗰堆問題

底層永遠只會被壓迫

#11389 腐毒
19/11/25 05:00

好佩服有啲公司同事敢生兩件

公司壓力加家庭壓力下

自問自己真係唔會應付到

港資以為自己比得上啲跨國企業

屌質素嚟講中小企都不如

#11390 管叔叔
19/11/25 09:31

米青都未執啦

全盛期果陣個個熟人又快手又好傾

直頭知個客鍾意d乜甚至主動留貨先

仲nice過五月條寸友

唔講咩政見

當你MK逼人逼電梯上樓上攞貨開始

已經轉訂孤仔熊貓五月

更加唔好提條笨柒上位後揸雞毛整撚走晒班熟人

收到風二老闆定三老闆有份玩串個場

之後開始笨柒逆風擴張店面

唔知佢頂唔頂得順

不過MK業務一定差過以前

#11391 聯邦的白色惡魔
19/11/25 09:52

米青都未執啦

全盛期果陣個個熟人又快手又好傾

直頭知個客鍾意d乜甚至主動留貨先

仲nice過五月條寸友

唔講咩政見

當你MK逼人逼電梯上樓上攞貨開始

已經轉訂孤仔熊貓五月

更加唔好提條笨柒上位後揸雞毛整撚走晒班熟人

收到風二老闆定三老闆有份玩串個場

之後開始笨柒逆風擴張店面

唔知佢頂唔頂得順

不過MK業務一定差過以前

傻仔先玩玩具

我已經唔訂野了

#11392 管叔叔
19/11/25 10:29

識玩一定執平貨玩扭強食玩

有少少後悔當年無執黃金drive

#11393 幪面潛行凶間
19/11/25 11:14

識玩一定執平貨玩扭強食玩

有少少後悔當年無執黃金drive

依家既食玩強蛋唔抵玩

又要怕斷LINE又怕QC

#11394 幪面潛行凶間
19/11/25 11:24

#11395 聯邦的白色惡魔
19/11/25 11:28

想買馬沙shf

#11396 管叔叔
19/11/25 11:41

識玩一定執平貨玩扭強食玩

有少少後悔當年無執黃金drive

依家既食玩強蛋唔抵玩

又要怕斷LINE又怕QC

當年next變dash個新設計已經搞到低可動又斷腳

過一排又轉左F系列

#11397 管叔叔
19/11/25 11:43

想買馬沙shf

9900円綠大叔仲考慮緊

有面具真心正但本身無儲開

單隻又要買埋其他先可以一齊玩

#11398 管叔叔
19/11/25 11:44

如果綠大叔同瑪秋一齊玩又變NTR

#11399 聯邦的白色惡魔
19/11/25 11:46

想買馬沙shf

9900円綠大叔仲考慮緊

有面具真心正但本身無儲開

單隻又要買埋其他先可以一齊玩

同胡迪玩屎忽

#11400 聯邦的白色惡魔
19/11/25 11:47

識玩一定執平貨玩扭強食玩

有少少後悔當年無執黃金drive

依家既食玩強蛋唔抵玩

又要怕斷LINE又怕QC

當年next變dash個新設計已經搞到低可動又斷腳

過一排又轉左F系列

唉屌

本主題共有 13893 則回覆,第 228 頁。