毒撚陸壹寶 專用聊天室 第2章
一直覺得好唔抵
多左造型又唔會好味左
賣得貴左仲要細舊左
依啲過口癮貪得意未必有下次
比較對出奇蛋類型情有獨鍾
唔知大家有無買過bandai食玩朱古力波或者furuta朱古力蛋
bandai食玩唔係得粒香口膠咩
係呀 我呢款支棒棒糖造型吊飾嚟 唔食得
但有一粒手指公咁細嘅香口膠 𡁻幾下就無味
左下角有粒香口膠
呢個髮型
呢個髮型
Sticky Fingers!
( ゚∀゚)o彡゜歐派!歐派!
應該想試骨牌,之前好流行嘅玩意
支那打擊廠商整鹹濕公仔咩野媽見打
但實際玩既人少至唔會搞三搞四
支那打擊廠商整鹹濕公仔咩野媽見打
但實際玩既人少至唔會搞三搞四
至少唔會產生更多人類
應該想試骨牌,之前好流行嘅玩意
多米諾
主流獸
mega環境只係爛頭卒多元化左
mega太快太硬
實際情況想玩2+2換血好多時都趕唔切
拉帝9戰前面6場連勝
結果連輸3場
1場爛牌打秒上雙忍蛙水君
2場輸mega惡deck
本身輸屬性加上掉鳩我張support判輸
成績竟然比晃晃斑差
亦有可能同我副晃晃斑中間調整過有關
鐺鐺換黏美仔影響力幾大
而且七夕晃晃斑無點遇過天敵花舞雞
手感上晃晃斑真係賭運但賭贏有極大收益
拉帝就求穩砌法應付各種情況
理論上應該拉帝勁少少
加藤小夏版❪沉默之丘f❫
加藤小夏版❪沉默之丘f❫
我婆
進化後2能量50攻推走
技能燈3能量50攻唔推
大比鳥吹飛又換返對面受傷寶可夢上場
琉琪亞攞50血波波
小遙自選大比鳥EX
加上大叔根性又可以拖時間更有利於磨到斬殺線
盤古初開已經想玩八爪武師
到出2能量鐵掌之後都仲依然覺得難玩
今個版本竟然出幾張好卡幫大忙
基礎50攻唔推配技能燈可以減低波波進化壓力
加上BB寶可夢加速同小遙琉琪亞兩張神draw
竟然令呢副去到今個版本仲於見得人
加藤小夏版❪沉默之丘f❫
我婆
佢拍wingman果陣已經係我婆
突然搵返個假狗卡帶走去搵片先發現根本無辦法同腰帶一齊玩
突然搵返個假狗卡帶走去搵片先發現根本無辦法同腰帶一齊玩
純粹廢膠,同劇中一樣只係道具俾你儲下
突然搵返個假狗卡帶走去搵片先發現根本無辦法同腰帶一齊玩
純粹廢膠,同劇中一樣只係道具俾你儲下
連插入都唔得
除左300円應該無咩優點
好得意
好得意
how about that
好得意
how about that
還可以
mega大比鳥+回收貓
大西北有ikea pop-up store
大西北有ikea pop-up store
有咩公仔賣
大西北有ikea pop-up store
有咩公仔賣
暫時鋪外擺咗啲ikea擺設
鋪內仲未完全維修好 圍板封面寫咗ikea
人越大越知識賺錢搞好生意嘅老細好少
公司財政蝕大錢 現金流出曬事
街車錢 Sales佣 廠貨錢 樣樣俾唔足
所謂人工高嘅高層垃圾到癲
只係識乜都壓落下層推落下層
點解送貨差 貨點解咁多問題
點解櫃唔齊貨 點解無貨送 跟住佣俾唔夠
但繼續捽數 Sales呀姐間繼續互鬥
其實搞到今時今日咁 最根本問題係咩
咪係管數嗰班高層有錢嗰陣亂咁用
產品線門市數量又唔識精簡
好多架構系統又無改進
積埋積埋咪喺而家無錢時爛曬煲
所以我呢啲薯仔咪隔一段時間又遇到啲麻煩嘢
啲麻煩嘢死循環嚟 嚟嚟去去都係嗰堆問題
人越大越知識賺錢搞好生意嘅老細好少
公司財政蝕大錢 現金流出曬事
街車錢 Sales佣 廠貨錢 樣樣俾唔足
所謂人工高嘅高層垃圾到癲
只係識乜都壓落下層推落下層
點解送貨差 貨點解咁多問題
點解櫃唔齊貨 點解無貨送 跟住佣俾唔夠
但繼續捽數 Sales呀姐間繼續互鬥
其實搞到今時今日咁 最根本問題係咩
咪係管數嗰班高層有錢嗰陣亂咁用
產品線門市數量又唔識精簡
好多架構系統又無改進
積埋積埋咪喺而家無錢時爛曬煲
所以我呢啲薯仔咪隔一段時間又遇到啲麻煩嘢
啲麻煩嘢死循環嚟 嚟嚟去去都係嗰堆問題
底層永遠只會被壓迫
好佩服有啲公司同事敢生兩件
公司壓力加家庭壓力下
自問自己真係唔會應付到
港資以為自己比得上啲跨國企業
屌質素嚟講中小企都不如
米青都未執啦
全盛期果陣個個熟人又快手又好傾
直頭知個客鍾意d乜甚至主動留貨先
仲nice過五月條寸友
唔講咩政見
當你MK逼人逼電梯上樓上攞貨開始
已經轉訂孤仔熊貓五月
更加唔好提條笨柒上位後揸雞毛整撚走晒班熟人
收到風二老闆定三老闆有份玩串個場
之後開始笨柒逆風擴張店面
唔知佢頂唔頂得順
不過MK業務一定差過以前
米青都未執啦
全盛期果陣個個熟人又快手又好傾
直頭知個客鍾意d乜甚至主動留貨先
仲nice過五月條寸友
唔講咩政見
當你MK逼人逼電梯上樓上攞貨開始
已經轉訂孤仔熊貓五月
更加唔好提條笨柒上位後揸雞毛整撚走晒班熟人
收到風二老闆定三老闆有份玩串個場
之後開始笨柒逆風擴張店面
唔知佢頂唔頂得順
不過MK業務一定差過以前
傻仔先玩玩具
我已經唔訂野了
識玩一定執平貨玩扭強食玩
有少少後悔當年無執黃金drive
識玩一定執平貨玩扭強食玩
有少少後悔當年無執黃金drive
依家既食玩強蛋唔抵玩
又要怕斷LINE又怕QC
想買馬沙shf
識玩一定執平貨玩扭強食玩
有少少後悔當年無執黃金drive
依家既食玩強蛋唔抵玩
又要怕斷LINE又怕QC
當年next變dash個新設計已經搞到低可動又斷腳
過一排又轉左F系列
想買馬沙shf
9900円綠大叔仲考慮緊
有面具真心正但本身無儲開
單隻又要買埋其他先可以一齊玩
如果綠大叔同瑪秋一齊玩又變NTR
想買馬沙shf
9900円綠大叔仲考慮緊
有面具真心正但本身無儲開
單隻又要買埋其他先可以一齊玩
同胡迪玩屎忽
識玩一定執平貨玩扭強食玩
有少少後悔當年無執黃金drive
依家既食玩強蛋唔抵玩
又要怕斷LINE又怕QC
當年next變dash個新設計已經搞到低可動又斷腳
過一排又轉左F系列
唉屌