[考古] 唔好過度恐懼坐監呢件事

創意
#1 惡魔近平脊髓劍
21/08/22 04:13

今日有位年輕手足被判暴動,要坐四年。從刑期我哋明白司法制度對待政治參與者係有幾唔公平,其他等待判刑既示威者心情一定更加沉重徬徨。

未來幾個月,不公不義既事必然會繼續發生,但我希望大家唔好過度恐懼坐監呢件事。我地由細到大都俾主流媒體渲染,好似一坐監人生就完,但係入獄其實是一個代價,要被迫進入一個新既世界一段時間。監獄有自己既制度,有自己既潛規則,係一個全新既國度。係入面你依然要面對人際關係,係入面既事同出面好唔同,你會見盡人生百態,包括人性的黑暗面和軟弱。係入面要學識生存,而係入面學習到同體會到既事,係難能可貴既經驗同成長價值。但既然呢個係一個逃不過既代價,何不嘗將佢視為一種命運安排既體驗。

如果暫時無力改變命運,唯有改變自己既心態。將misery視為challenge,浴火重生,唔好浪費光陰以淚洗臉,要克服困難,令自己進步,例如如何係一個完全陌生複雜既環境develop自己既生存之道,思考自身既價值觀。

人生苦悶,人生既意義在於經歷,而有啲成長係唔會係學校或公司學到。一件事好定唔好,所有野都在於你既睇法。要記住,入獄唔係人生盡頭,而係一種歷煉。

#2 惡魔近平脊髓劍
21/08/22 04:14

#3 九七淪陷
21/08/22 04:19

只有長時間坐緊/坐過監嘅人有資格講呢堆嘢

#4 女鬼夜行
21/08/22 04:51

坐完/緊先有資格講依D

我講就係風涼話

本主題共有 4 則回覆,第 1 頁。