點解南佬普遍潺過北佬

家電・PC
#1 杜塔拉
18/01/22 15:56

南佬食米多,北佬食小麥多,其實已經高下立見

買過飯盒就知,一盒飯的蛋白質其實少得可憐,每100g都唔夠10g。飯永遠水份佔最多,而該水份正好用來水解自身已煮熟咗嘅澱粉質,加埋自身礦物質同維他命,南佬自然認為食飯無乜問題。

問題是,米本身就有致癌的Arsenic oxides,唔洗米就咁煮,咁你屋企人好快就會生肝癌。事實上,南佬特別容易生肝癌,尤其是佢哋飲米酒就衰多兩錢重。其次,精製澱粉質會令已食飽的人未完全消化就很快又覺得肚餓,加埋米本身澱粉質唔算多,因此南佬好易食飯食過龍而發福。

#2 我愛鷹富士茄子
18/01/22 16:05

乳糖不耐

#3 杜塔拉
18/01/22 16:09

小麥有重要的蛋白質成份gluten,這令小麥製麵產品蛋白質含量大約10.x%,即係話北佬普遍比南佬大隻。望下新移民炎明熹,佢普遍高過其他香港女學生就知北佬食開的nutrition比南佬大得多。

小麥水份比米更少,這表示它澱粉質含量比米更多而且更易飽肚。內陸地區種小麥比種大米更容易,因此大陸人口係北佬主導。

簡單來說,攝取五穀類不宜有偏廢,才能有均衡營養

#4 杜塔拉
18/01/22 16:09

乳糖不耐

飲奶前先種益生菌

本主題共有 4 則回覆,第 1 頁。