【大狗公分析】高汁論政

講故
#1 聰明大狗公
22/06/21 04:51

【大狗公分析】高汁論政

* 仍然係權鬥 *

1) 翠翠在漁港勢力薄弱, 原以o個個女人為切入點, 但樣樣受制於蛤蟆派, 於是上年直接下令 立條*吳廣得*法, 重點係對付蛤蟆.

2) 蛤蟆派認為翠翠撮撮迫人, 而星星國亦要剷除翠翠, 於是兩派合流對付翠翠.

3) 既然兩大力量(一內一外)合流, 翠翠當然認為內外『勾結』了. 於是操刀食生果及飯民, 如意算盤係踢走翁翁叫飯民"雜音", 操控垃圾會垃圾對付蛤蟆派.

欲知後事如何, 等我食埋個蘋果再講

#2 聰明大狗公
22/06/21 05:08

點解『按摩處』條柒碌會被高調斷正?

因為曱甴強係蛤蟆派.

『按摩處』既成立,就係翠翠直接安插自己勢力,都係權鬥一部份.

最終會以『按摩法』迫令蛤蟆派交出兵權.

蛤蟆派要比下馬威翠翠,於是條柒碌比曱甴強祭旗,既可摧毀條柒碌仕途,亦可打擊『按摩處』形象.

蛤蟆派權傾天下,要知道而家D黑暴,中層已經要上去前公共租界"受訓",o個度邊個地頭?

講住咁多先,食埋舊蘋果先。

講呢D好危險,局勢係好複雜。

漁港唔係咁易凌駕,真正龍蛇混雜.

『打著X旗反X旗』係某國人慣技

#3 深藍大狗公
14/07/21 05:44

回到 2019年,

仲記唔記得傻仔聰?

傻仔聰好橙,退休都冇歡送會,無聲無色退出.

又記唔記得傻仔聰接待阿屎?( 這條柒碌是正式錄用的甲由嗎?)

以傻仔聰形格,佢係聽阿屎話既.

其後,甲由強坐正 ( 之前係行動處一哥 ),發生左11月尾件事,之後全部野靜哂,基本再無大型衝突,係咪巧合?定係甲由強真係咁有能力?( 如果咁犀利,典解 6-11月唔做野?)

到底甲由強認邊個做老闆?

#4 深藍大狗公
14/07/21 05:58

照我睇,某國黨派鬥爭,『在野派』勢力極大,特別在漁港既部署,盤根錯節,深入各部門階層。

阿屎以為直接立法直接插人就可以控制局面,點知『在野派』爪牙神通廣大,阿屎插人入按摩處,唔使兩個月就中箭。

條柒婆話佢好多時係被動,點解會咁?邊個係主動?

如果指阿屎,柒婆根本係阿屎件吹氣公仔,佢唔會咁"埋怨".

佢所指係另有勢力,勢力大到阿屎都要妥協.

某國發生緊『清君側』清哂某人手手腳腳,政令出不了皇宮

柒婆同理,有勢力聲稱助其清除"廢人",然後"推薦"某某,不得不接受.

亦解釋左某甲由點解坐直昇機,左右夾住柒婆.

本主題共有 4 則回覆,第 1 頁。