放寬措施只「優待」接種者 疫苗氣泡惹谷打針質疑

吹水
#1 會員C
13/04/21 01:59

【Now新聞台】抗疫一年多,特區政府定新路向,政府預告會放寬防疫措施,食肆可營業至凌晨,堂食每枱可多於四人,亦可探訪老人院及醫院,但前提是要接種疫苗,被質疑是迫人打針谷高接種率,行政長官林鄭月娥強調只是提供誘因,令人知道不接種會有後果。

事實上,這些措施早就有人建議,但添馬艦一度有猶豫,擔心猶如「強迫打針」。有知情人士解釋,當接種人數達一定數量,已接種人士應獲「優待」,否則對願接種者不公道,亦有政府中人坦言,有一直未獲復業處所接受任何條件,以求復業,自然是催谷打針的良機。

政府希望市民早日回復正常生活,百業亦期望盡快復甦,但就認為政府未能配合,尤其是消費券要到暑假才推出。

財政預算案公布的五千元電子消費券,政府選定四個發放平台。據了解,政府亦會調整原本分五期派發的安排,初步計劃分兩次發放。至於可否儲起一次過使用,就要視乎申請人選擇的平台,因為八達通儲值上限是三千元,細節尚待敲定未正式公布。

消費券「不要分得那麼細」,幾乎是跨黨派的要求,不過要求政府更早發放消費券,他們就未能成功爭取。

政黨期望行業重開同時派發消費券,更能刺激經濟,不過如今仍要待暑假才接受登記,未知何時派發,不少人都批評政府太慢。

快慢是相對,澳門同日宣布消費券優化方案,合共八千元,下月就發放,還是那一句,「沒有比較,沒有傷害」。

#2 佐藤心老公
13/04/21 02:06

用添馬艦稱呼政府都好耐未聽過

#3 會員C
13/04/21 02:10

58歲中港司機 打復必泰後面癱 斥港府卸責

再增一人接種新冠疫苗後面癱!一名58歲中港司機,因聽聞接種疫苗後可放寬檢測期,本月6日到荔枝角公園體育館社區疫苗接種中心接種第二劑由內地及德國研發的復必泰疫苗,惟翌日出現面癱情況,延至兩日後自行到屯門醫院求醫,情況未有好轉。他批評當局講一套做一套,對接種疫苗後不適個案不負責任,賠償機制不清不楚,自己生計大受影響,當局亦無人跟進。

打第二針後才出事

現時內地規定跨境貨車司機須每日做檢測才獲通行,58歲的麥先生因聽聞接種疫苗後,可放寬至數日才做一次檢測,便決定接種新冠疫苗。他指,自己身體情況一向健康,接種第一劑新冠疫苗後,身體亦無大礙可如常工作,惟接種第二劑後隨即面癱,直言對疫苗大失信心,他促請當局跟進其個案,給予他一個交代。

翻查政府新聞處每日公布接種疫苗送院個案,由4月8日至11日未有一宗完全與麥先生脗合的個案。

屯門醫院發言人證實,一名58歲的男病人於本月8日黃昏左右前往屯門醫院急症室求醫,當時他面部出現不對稱的情況,經過檢查後證實患上面癱。病人現時仍然留院接受治療,情況穩定。由於病人入院前曾接種新冠疫苗,屯門醫院已經向相關部門呈報此個案。

wa diu

#4 笨忍實
13/04/21 02:55

其實個安排都啱架,等啲去打針嘅痴痴呆呆坐埋一枱

#5 炒米餅
13/04/21 03:40

可以周圍去但係要面癱定邊度都唔去得但係正常

#6 僧人富貴閹人貧
13/04/21 04:42

食肆放寬唔係問題

咩叫餐廳員工第一劑就放寬

又傾掂數打第一劑都唔搞人

劃出clean zone打完疫苗嘅食客入去食,咁打完科興都假假哋都有50%防護率,咁驚乜同「dirty」接觸,除非佢親口認打針無用啦

#7 劣食牛
13/04/21 04:48

點解接種係誘因, 唔接種就係後果

屌你老味

你試下同你老母講你打左針先比家用你, 你睇下你老母屌唔屌死你

咁撚樣係咪打針既誘因

原撚本應該有既野都叫誘因

比雙倍家用就係誘因啦屌

#8 避唔到一齊厓
13/04/21 06:29

用添馬艦稱呼政府都好耐未聽過

應該係西環

#9 九七淪陷
13/04/21 06:38

用添馬艦稱呼政府都好耐未聽過

應該係西環

用英軍船名稱呼港共deep state

#10 Lego
13/04/21 07:07

點解接種係誘因, 唔接種就係後果

屌你老味

你試下同你老母講你打左針先比家用你, 你睇下你老母屌唔屌死你

咁撚樣係咪打針既誘因

原撚本應該有既野都叫誘因

比雙倍家用就係誘因啦屌

睇到某一篇po文有講,關中國gdp出口增長事,基於國際報告外國經濟復甦超於7%以上,而歐美國家普遍人口都有接打疫苗增加社會動力.但中國採取地區封鎖式防疫影響生產力回復.所以近日中共全力鼓催全國人民打疫苗,望極速追回生產力.

(其實有冇考量過歐美打B,M,J為主,但係中國就只有科零跟國藥. )

所以港共即刻跟機,開放全面通關同迫人打疫苗.(雖然疫苗沒有百份百保證人命安全,就算bioNtech 都有0.5%出事率,起碼案例相對為低.)

打唔打自己諗,但我可以好肯定港共對全港市民接種率有個底,相信起碼要七至八成市民接種疫苗先滿意.不論在公(中共政策)在私(醫學層面)都迫切性想香港經濟回穩,所以先發消息引進大量bioNtech而唔再提挖洞埋起4興嘅失誤.

#11 TMD
15/04/21 18:00

本主題共有 11 則回覆,第 1 頁。