樓上單位每晚發出巨響 苦忍一年  馬浚偉遭滋擾逼遷

娛樂
#1 abc2
16/02/21 03:41

馬浚偉(馬仔)昨日凌晨在fb開直播,原來他由去年3月開始受到樓上單位的噪音騷擾,近一年都難以入睡,因此索性開咪向網民公開鄰居惡行。馬仔在直播中坦言已投訴及報警,但無補於事,鄰居更踩上門惡人先告狀叫他搬走。馬仔忍無可忍打算在農曆新年後向對方提告,誓要為自己討回公道。

現年49歲的馬浚偉最近搞作多多,不時做直播跟網民互動,本月初他突然開設一個名為「全港噪音滋擾聯盟」的fb專頁,原來過去一年他深受鄰居噪音滋擾,故成立專頁召集同路人互相支持及幫助。昨日凌晨馬仔在fb做直播講述受鄰居噪音騷擾的來龍去脈,原來前晚約11時,他準備就寢,樓上又再發出隆隆巨響,令他不能入睡,因此決定做直播公開樓上單位惡行,再次呼籲大家注視噪音問題。

報警投訴都冇符

馬仔表示由去年3月開始,受樓上單位噪音騷擾,無論是大廳、睡房及廁所等不同位置在晚上常常發出巨響,幾乎每日無間斷地重演,馬仔已試過報警、向管理處及業主立案法團投訴,但因他們權力有限,情況不但沒有改善,反而遭到涉事單位、據稱是劉太的女士踩上門大力拍門,馬仔謂:「上次佢叫我受唔到啲噪音就搬走,買起我個單位,佢太自以為事,仲覺得製造噪音係合理。有時做人係咪需要俾人『蝦』到上面唔出聲呢?佢太有恃無恐,嗰種騷擾係刻意等你瞓咗覺,每晚呢個時候就聽佢揼嘢落地,唔知點解佢可以製造咁大聲音,已經冇辦法理解。」

#2 abc2
16/02/21 03:41

又話私樓冇癲佬?

本主題共有 2 則回覆,第 1 頁。