Blunders in fortune tellings

神秘
#1 DutalaTortoise
08/01/21 14:01

網上絕大部分免費算命程式都會話命宮貪狼係好風流,但事實上我依然係青頭仔

根據中州學派 ,紫微斗數盤有分天地人,而網上的排盤只係天盤,有birth time 但無 birth geolocation ,自然不準

#2 DutalaTortoise
08/01/21 14:30

八字亦有分好多流派,當中唔少都捉錯用神

有人說我身強忌木,亦有人說我身弱喜木

本人土多火多,根據八字常識,水剋火,木剋土,由於食神格為土,好明顯水木係用神,火土係忌神。有隻狗公風水佬話我缺水一世捱窮,此乃9up,由於金生水,流年有金我就大把財源。

由於食傷為土,每隔6日地支就有傷官搞鳩我,每30日就有2個傷官係流日天干地支,因此本人一生是非多多,見到女人就無運行,何來風流?

大運有金就土生金準備發財,但那是2023打後的黃金20年,2043後依然要捱窮,因此有風洗盡晚年就會死得早。如果我風流成性成日玩女人周圍fing錢唔打好基礎,未到2023我一早死了。

2013適逄雙傷官大運,因此該年我改了名,同時都有銀行發信用卡。由那時開始我社交運開始轉差,直到下一個大運,但事業開始有改善,起碼我至今做過3年夜更隊長。傷官為土宜傷盡,正是如此。

有人說我桃花多,但事實上我係同好多女人交收物件,沒有愛情可言,畢竟女人係純粹經濟動物,我無物質滿足到女人自然沒有可能有愛情,而大運中傷官為忌神,期間被無數女同事陷害,何來風流可言? 再加上我日柱天干為丙,如果我結婚老婆100%會勾佬,我已經對愛情絕望,玩開紫微斗數的狗公話我會玩女人,我諗佢地如斯誤人子弟,應該好快會有牛鬼蛇神拉佢地入陰間。

可見,自己無玄學常識就走去搵人批命當娛樂,就真係燒錢自愚。

本主題共有 2 則回覆,第 1 頁。