宅男論打機

學術
#1 DutalaTortoise
04/01/21 18:32

許多大好青年,把思考人生的時間用作打機,成為了容易被洗腦的廢青。

架仔最邪惡的地方在於發明ACG。動漫迷的日常,唔係睇咸濕卡通就係玩變態遊戲。相比之下,美資EA GAMES就正常得多。

玩SIMCITY可以訓練腦袋,玩架仔遊戲呢?一大堆文字框同埋同人圖,我不如直接睇小說

玩開IDOLM@STER, 白貓的,唔係未戒奶就係雙失。我見過唔少基佬玩呢種架仔GAME, 所以我避之則吉

#2 DutalaTortoise
04/01/21 18:35

POKEMON,係一個要投放大量時間的架仔GAME. 用30小時打爆機,倒不如背生詞仲實際,當然你用英文玩另計。

#3 DutalaTortoise
04/01/21 18:42

宅男的原則是,用最少的時間獲取最大利益

要抽獎的GAME,宅男可以控制的太少,所以唔會玩。同理,賭博同金融市場訊息太多,自己又唔夠本,所以亦唔會玩

宅男的未來是長命的實業家,不是短命的電競家,所以宅男一定唔會投資自己的未來喺ACG。架仔好快會食完自己,到時任地獄就聽仆街。

#4 DutalaTortoise
04/01/21 18:48

有人提倡寫GAME,我勸佢不如認真咁寫SOFTWARE好過

公廁咁俾PROGRAMMER執屍用的GAME ENGINE 係有TIME SPAN,如同 ONLINE GAME咁你無可能玩成世。PS6一出,所有PS5 GAME終會有被中止支援保養的一日。

正正經經學PROGRAMMING LANGUAGE打底,總好過用既有FRAMEWORK左抄右抄。編程的目標係AI同ROBOTICS, ACG只是過牆梯

本主題共有 4 則回覆,第 1 頁。