大家大概冇見另一半幾耐就會開始掛住?

時事
#1 abc2
28/11/20 13:33

【獨立媒體】12名港人涉嫌觸犯內地「偷越國(邊)境罪」或「組織他人偷越邊境」,被關押於鹽田看守所,至今已有98天,並將被移送到檢察院作起訴。其中一人的女友Apple(化名)接受《獨媒》訪問時,形容男友天性樂觀、細心,而且「鐘意香港」;8月23日清晨,他留下「我好愛你」的訊息,從此失去下落,直到Apple從新聞中看到他的名字。

這98天,Apple並不好過。想念男友的時候,她會翻聽他以前的錄音訊息、看兩人的舊合照,叫自己「捱住」:「要照顧好自己、照顧好佢屋企人,大家情緒都好啲、時間日子快啲過,等佢返嚟就可以好似以前咁。」

...... 說起男友,Apple的語氣特別輕快,嘴角總不自覺的上揚。她最愛形容他「搞笑」:「姨姨(男友的媽媽)有時會同我講男朋友細個啲趣事。佢細個比較活潑,有次姨姨叫佢『嗱,你唔好跳跳紮周圍走啊,一陣整親唔准喊啊!』點知佢行行吓『噗』一聲跌咗落地,跟住自己爬返起身,拐吓拐吓行返去媽咪面前話『媽咪,我真係好痛,我要喊啦!』跟住就『哇』一聲喊出嚟!」

Apple笑得眼睛瞇成一條線:「佢真係好搞笑!」

......但她相信男友會捱得過這段時間:「佢好堅強,我相信佢會返嚟我哋身邊。」如果可以,她想告訴他:「我唔會唔要佢,我會等佢返嚟。宜家日子可能難過啲,但之後會好起嚟嘅,因為有屋企人錫佢、有我陪住佢,我哋會幸福㗎。」

本主題共有 1 則回覆,第 1 頁。