食人血饅頭?丨鍾舒漫指控「呃錢行內人」真身曝光 陳潔玲:佢唔明咩叫做生意

娛樂
#1 abc2
27/11/20 10:56

前英皇歌手鍾舒漫(Sherman)今年8月在私人FB發文,自爆遭行內人騙財,及後拍片透露已交由律師處理,但未有透露其真正身份。據知Sherman口中的「呃錢行內人」原來是指前港姐陳潔玲(Christy),Sherman與吳浩康分手後,年前與曾為阮民安的歌曲《煲底之約》MV擔任副導演的Steve Lam(林灝軒)拍拖,而Steve日前在Facebook轉貼陳潔玲疫市開新店的相片,指控對方借「黃藝人」之名食人血饅頭,並力數3宗罪,疑為女友出頭。

據了解約半年前,陳潔玲在網上售賣防疫產品,Steve與Sherman及一些朋友都有份夾錢投資,但最後不歡而散,Sherman追討約4萬元的本金不果,決定入稟小額錢債審裁處,案件12月底會處埋。《蘋果》聯絡過Steve,透露當初是陳潔玲主動邀請合作,但過數約一個月後因發生不愉快事件,令他堅持退股,「佢提過想出寫真集,咁我從事影視工作,邀請佢嚟過studio傾偈,其間借咗兩本nude model(裸體模特兒)嘅書畀佢,係佢問我幾次先借,但後來周圍唱我性騷擾,仲騷擾我屋企人,咁做生意冇咗信任,唔夾就拆夥。」他直言雙方沒有簽訂任何合約,事後陳潔玲很快便全數退款,而鍾舒漫一開始沒有退款,個多月後又突然要求退款但不得要領,他說:「我唔知點解,可能後來發現對方有唔對路地方,我估咋。」

至於Sherman被追問所指「呃錢行內人」是否陳潔玲,她未有正面回應,只透露已入稟小額錢債追錢:「係,我覺得冇必要發大件事,但佢(陳潔玲)同其他人有咩過節,同我冇關。」Steve是否代出頭?她說:「我係識Steve,但唔係幫我出頭。」Sherman和Steve都未有否認情侶關係,只稱私人事不回應。

陳潔玲則對指控感到莫名其妙,「吓,我冇話過佢性騷擾。Steve,我係怕咗佢,唔係正常可以溝通到嘅人,所以我係全數退番畀佢。」她稱自己做生意向來講信用:「佢只係夾咗兩萬蚊,當初佢話自己係英皇御用MV導演,後來冇收入,想試吓夾一份,話自己同英皇明星好熟,到時可以幫手宣傳產品,冇諗過最後變到咁複雜。」被指扮黃食人血饅頭?她說:「我隻產品係日本嚟,完全同黃藍扯唔上關係,我發聲係屬於我個人,從來冇透過生意消費呢場運動,可能佢想借黃圈批鬥惹起公眾關注,但對我而言只屬私人糾紛。」

是否Sherman口中的「呃錢行內人」?她說:「係呀。鍾舒漫小姐都拍晒片,又入稟告我呃佢錢,去到呢刻我唔介意認,但亦需要澄清。成件事佢覺得自己受騙,但對我嚟講做生意係要依足程序,第一次冇退股,之後要退貨,都應該簽訂協議書跟程序,唔簽,貨就畀唔到你。我係冇呃過佢錢,只係佢唔明白咩叫做嘢,咩叫同人合作,咩叫做生意。」她表示歡迎大家當面對質,並認為Steve的言論已構成誹謗,並已將事件交由律師處理。

本主題共有 1 則回覆,第 1 頁。