IT拾遺

軟件
#1 DutalaTortoise
13/11/20 19:46

身為宅男,當然要有充足的IT知識,方能有效作 collection service. 此帖將不定期更新,用作紀錄各種IT常識,抗衡MK呢類腦中只有性取向的電腦白痴。

#2 DutalaTortoise
13/11/20 19:49

Visual Basic 同 C#,何者更能接受時代考驗?

首先,breakline 呢個ASCII code係手機無法輸入的,而 C 同 Java 就有 colon (;)解決呢個問題。這意味著用 VB 寫code同debug將會是非常痛苦的課程。

微軟好快會淘汰VB.

#3 DutalaTortoise
13/11/20 19:54

PowerArchiver 同 7-zip, 何者兼容性更高?

首先,7z file係mac機好難開

其次,7-zip無得整self-extractor

最後,PowerAchiver可以製作 cab file, 可以在任何版本的 Windows 用extract指令解壓

惟一用7-zip的理由就是免費,但留意的是新版本製作的7z file係舊版本係解壓不了,向下兼容性比 zip file更不如。

#4 DutalaTortoise
13/11/20 20:03

開 Facebook App 要有咩準備功夫?

首先,唔好放權俾 Facebook 錄音。這亦適用於所有 apps, 尤其係 Google。免費的東西永遠是最貴的,你的手機隨時係24小時運作的錄音機,俾班 code monkey聽到你同 SP 的淫褻對話就無謂啦。

其次,遮CAM。所有要求相機權限的App都會影你大頭相玩AI。俾班 code monkey共享你的床照就無謂啦。

最後,用完 app, 如果你是用 Android去管理應用程式,記得清 data 同清 cache。大量apps,尤其係微軟,data size隨時大過 app size, 呢啲 data 隨時危險過 keylogger.

#5 DutalaTortoise
13/11/20 20:08

YouTube, Galaxy Store 等App壞了,怎麼辦?

原因有2:

1. 檔案系統損壞。Uninstall and reinstall

2. 使用者檔案損壞。清data同清cache

#6 DutalaTortoise
13/11/20 20:11

Xnview同Irfanview,誰更好用?

1. Xnview在英語windows無法開中文名檔案

2. Xnview imports TWAIN RAW DATA要逐個較JPEG settings, 無得default處理

3. Xnivew大食

#7 DutalaTortoise
13/11/20 20:13

Xnview同Irfanview,誰更好用?

1. Xnview在英語windows無法開中文名檔案

2. Xnview imports TWAIN RAW DATA要逐個較JPEG settings, 無得default處理

3. Xnivew大食

兩者皆是freeware, 但好明顯Xnview 比 Irfanview更佔硬碟容量

#8 DutalaTortoise
13/11/20 20:22

8. 邊個雲端軟件最好?

如果你是中國人,一定係百度最好。你可以自行Google尋找沒有shell extension功能的 clean 版本。

所有免費加速外卦都係木馬程式,要自由高速下載麻煩乖乖交底 RMB$298年費。

由於百度在大量本港數據中心租SERVER,所以傳輸速度一定快過垃圾Google Drive, 而且web版支援快速檔案搜尋。除非你上載AV, 否則你唔共享檔案的話,共產黨就唔會搞鳩你帳戶。

目前付費會員有10TB空間。相比成日sync出現嚴重問題的垃圾 Google Drive, 百度網盤 PC client係目前最經濟的選擇。

註: 所有大陸app都有嚴重大食同電量倒水問題,基本上 Google Play沒有提供的 apps 最好不要下載

本主題共有 8 則回覆,第 1 頁。