只要堅持落去,無論成效點樣,一定會有更多人加入

時事
#1 abc2
28/09/20 14:00

羊羣效應講明:「一樣嘢愈多人做,做嗰樣嘢嘅人數就會愈嚟愈多」,當一樣嘢愈多人做,加入嘅人就會愈多,即係只要堅持,加入我哋嘅人係會幾何級數咁上升。

無論你只係做咗Twitter,有幫助。

無論你只係做咗Reddit,有幫助。

無論你只係做咗TVB,有幫助。

無論你只係幫襯黃店,有幫助

無論你乜都冇做,但為咗運動而強身健體,有幫助。

唔好話無用,你有做嘢就有用,只係佢單一嘅成效好細,但合埋一齊就會好大。

---------------------

想諗下,如果一樣嘢冇人做,仲會唔會有人想做?打爛隻窗唔係好多人做,所以正正係要由打得爛隻窗嘅人堅持,其他人就會跟住。

只要你有做嘢,就有用。要叫自己堅持落去,當其他人見到你嘅堅持,佢哋就會有心加入,唔好因為見到冇人加入而放棄,「IFC都唔係一日起好」,只要堅持,一定會有人嚟。

但如果你放棄,原本想加入嘅人都會走。「如果肯踏出一步嘅人都放棄,其他人仲會唔會有勇氣去行?」

但「肯踏出一步嘅人」唔係某啲特定嘅人,每個人都可以係。

只要你肯提醒自己,只要你肯付出時間同心機,你就係嗰個「肯啫出一步嘅人」,其他人都會跟住你。

------------------

食黃店冇用?打國際線冇用?貼文宣冇用?寫信畀手足冇用?關注12港人冇用?

全部都有用。而且佢哋合埋一齊嘅效果仲有用。

所以,由今日開始,已經冇做嘢嘅人,開始做返。已經做緊嘢嘅人,做多啲。

咁樣嘅話,就會有更多人見到我哋嘅堅持,就會加入我哋。

就算見唔到黎明,只要唔放棄搵落去,一定會搵到,只係時間嘅問題,但放棄,就永遠都搵唔到。

你問我要搵幾耐?我只可以同你講,你做多啲嘢,就可以快啲搵到。

順帶一提,如果要計逐漸加入羊羣嘅其他羊,可以用Compound Interest 計

#2 櫻木真乃老公
28/09/20 14:13

你地就係咁樣玩殘自己個囉咁都唔撚明

本主題共有 2 則回覆,第 1 頁。