【飛雲】影一張相等於7000蚊嘅時代來臨了!

時事
#1 abc2
06/08/20 15:32

制度吃人,稚子何辜?今年一月有位學生手足喺藍店「空姐牛肉飯」門口影相,被控方指控用強光普通襲擊一位便衣狗察警長3712,昨日就喺西九龍裁判法院提堂。

先唔講保釋條件極度離譜,普通襲擊(即係無對眼睛造成身體實際傷害,如果有就告咗襲擊致造成身體傷害)一條咁輕嘅罪行,竟然開出七千保釋金,而且通常守行為了事的普通襲擊會令被告有潛逃風險?

再講案情,本身諗住告學生藐視法庭,違反「警員起底」禁制令。便衣顧名思義,不就是和正常人裝束一樣嗎?不知情下,何來起底「警員」意圖?

姑且假設手足用的不是相機閃光燈,而是電筒。在正常社會用普通電筒照射警察,會否被政權如此蹂躪?仲要手足係進入警署後受傷,入埋醫院驗傷,究竟係拘留過程發生咩事大家真係心知肚明。

就係因為單案同藍店及便衣有關,警方同控方就以報復性,血海深仇似的方式針對一名學生。呢個影相嘅男竟然係政權口中嘅暴徒。

政權越要我們忘記、㩒聲,我們更要每日講。不能忘記每一位手足的付出 - 政治人物也好,無名正受牢獄之災乃至流亡的手足也好,希望大家都銘記在心。

本主題共有 1 則回覆,第 1 頁。