【唔知邊個but double may】安采妮拍片促經理人陳達仁停「極刑」:諗過結束自己

娛樂
#1 鴉片戰爭180年
19/05/20 09:35

陳達仁旗下藝人26歲的安采妮(原名馮殷),昨日在網上發佈了一條長達34分鐘的自白,片中語帶嗚咽指控經理人有控制狂。在4年的合作中陳達仁試過過以GPS追縱行縱、轟炸式的電話短訊、騷擾自己家人及朋友,她聲稱曾因此萌生輕生念頭,全靠家中狗狗,令自己有活下去勇氣。影片中不難察覺安采妮跟已婚的陳達仁關係瞹眛,女方又表示陳達仁正在搞離婚,但片中只強調二人經理人關係。

相關新聞:【點解要查行蹤】陳達仁反駁安采妮:知道以前旅行唔係咁簡單

安采妮是愛狗之人,家中收養多隻毛孩,昨日她在一個寵物領養、暫托的平台發放該條指控陳達仁的影片,一開始她作自我介入「你好我係安采妮呀,今日係2020年嘅5月17號唔知大家仲記唔記得我呢,我差唔多成個月冇upload FB......因為係想避開陳達仁呢個人。其實本身諗住直接消失,平平靜靜過自己生活,但係我受到嘅騷擾係十分之大,我同屋企人所受到騷擾都好大、好困擾我哋。」她透露陳達仁開直播,又狂網台節目聲言「尋找安采妮」,所以要拍片呈清同交代。

她講到2016年開始跟陳達仁合作做網台節目,頭半年一切正常,雙方好似朋友有傾有講。漸漸陳的控制慾變強,經常問起自己行縱,她說︰「問我識乜嘢朋友,又send訊息畀我朋友,騷擾佢哋,都鬧過佢哋。就算同表姊出街,都要視像聽表姊把聲證明同佢一齊,就算滿足晒佢,都不斷whatsApp要知道正確地點,幾點完,幾點去到下一點,好困擾,同朋友食晚飯,就話我去飲酒,佢就send咗160個訊息畀我朋友係咁鬧,鬧人哋媽咪,又話要去人哋間店舖『幫襯』,後來發現咗佢喺我架車裝咗GPS,所以我去到邊佢都知道。佢會send嚟話你而家停喺油站喎、你而家去到邊度喎,超速喎,影響我駕駛,做所有嘢都影響你心情。試過去馬爾代夫旅行,未必聽到電話,就係咁send訊息鬧。」她透露陳達仁又會安排助手跟縱自己,一見到跟男生一起,就會拍片影相,之後陳達仁就會瘋狂短訊轟炸。

她解釋一直以來陳達仁都會用退租來威脅,因為自己沒有收入證明,要由陳出面租︰「佢知我好鍾意間屋,搬走狗狗會冇地方住,所以成日話打畀業主退租。4月1日我同位狗友喺樓下放狗,佢助手報告完,陳達仁又發顛。佢要求同我拖手喺樓下行。」答應要求之後,拖手時陳達仁專登大力握住安采妮的手,又要她在狗友面前打招呼介紹自己,她在影片中話︰「唔可以咁樣同呢個人一齊,咁樣同落地獄冇分別,寧願死咗佢,如果咁樣。諗緊嚟緊生活每日畀佢監控、冇晒自由去到邊24小時睇到實。她一直忍到4月20日取回3隻狗的骨灰才離開。

不過安采妮話對方仍糾纏,試過上媽咪屋企騷擾報警收場,又去騷擾朋友。她透露另一方面陳達仁在佢網上會扮深情尋找自己,她在片中無奈話︰「點樣搵我搵到好辛苦,你有冇諗過,我係唔想畀你搵到呀,陳達仁,唔想呀。好想有返自己人生,唔想畀你控制。你係FB LIVE話畀人知知我住邊,咪係靠假賬號攞我朋友料,畀你搵到我又點,最多咪再搬,你成日話大家修好、原諒你,自己做得唔好,食緊藥脾氣好返。冇錯做演員係由細到大夢想,我寧願放棄出去打返份工,之前搵到份工,踏踏實實去做一啲嘢,你又要搵我老細搞到冇咗份工。演戲嘅夢想都可以放棄,就係唔想見返你。我算嘞,正正常常做返啲嘢,你放過我啦,過去4年諗過好多方法結束自己,多得一班仔女支持我,先撐到今日,媽咪因為你喊過好多次,因為你。希望睇到大家share,我好辛苦晚晚發惡夢,可唔可以收手,而家唔知幾時見到阿爸阿媽,因為驚你跟到條線,你放過我啦,唔想再同你有瓜葛,打份工就夠,因為你放棄演員夢想。今生今世都唔想再見到你。」

本名馮殷的安采妮,2歲時做過童星。2013年拍攝電影《澀青》出道,其間被發現何浩文上她家玩狗,令戀情曝光。之後又被影到跟溫超在街頭熱吻傳出緋聞。

額,溫超屌過不了 

#2 Armageddon
19/05/20 09:40

Doub你屎忽

#3 艾馬大酬賓AV任睇
19/05/20 10:00

桃?

#4 952681256205912
19/05/20 10:36

Moto

#5 伊莉雅
19/05/20 11:18

最重要嘅相呢

#6 鴉片戰爭180年
19/05/20 12:55

#7 952681256205912
19/05/20 12:57

Ok

Close case.

本主題共有 7 則回覆,第 1 頁。