XXX:反正代價一樣,要令敵人在世同樣痛苦,才算「攬炒」

講故
#1 鴉片戰爭180年
16/05/20 12:13

出路,終歸就係要make it highly personal。現階段,我都唔特別支持街頭戰,條壓力鏈太間接。堵路、和理sing、破壞公物,壓力施落警察、大商家、公務員,但嗰種壓力,只係受薪辦工嘅壓力,唔係人之在世嘅壓力。手足受嘅,卻係人之在世嘅壓力。

唔難明點解班畜生仲寸柒柒,因為真係唔肉痛,好似你學校記缺點咁,大把空間記,冇嘢輸的。我近排先得罪咗敬文個warden,犯咗幾條宿規,我知佢罰到我嘢好有限,所以我連封email都懶到大大隻字寫住frankly i don’t think it’s an important business,我爽就ok——其實警隊、政府都係呢啲心態。

你問我點走下去,我唯一比到嘅小建議係:唔好用你人之在世嘅壓力,換人哋受薪辦工嘅壓力。反正代價一樣,要令敵人在世同樣痛苦,才算「攬炒」。

點解黑社會、毒販、游擊隊喺歷史上會有贏過政府,甚至獨裁政府嘅經驗,因為佢哋 make it highly personal。判完案俾人投訴、件公共設施塞咗要通、上面話份卷唔順眼要改,通通只係辦工壓力,好話唔好聽,我望到個戶口就開心返。奶極嘢,最多咪當俾人炒。

(呢段唔貼啦,作者會奶野)

係差唔多落到恐怖主義㗎嘞。又唔好咁難聽,我哋唔搞平民嘅,我哋搞關事嘅平民嘅啫。型棍啲,學美帝叫「外科手術式打擊」。破埋呢個心魔,香港人都差唔多畢業㗎啦。

原文刪左

推我文唔緊要,唔洗好似陳雲咁「杜偉航:」得㗎啦,一係你出筆名,唔落都冇所謂,一直四方八面channel偷我文我都唔介意。陳雲可以冒號,因為佢講啲一世唔會出事。我做好心講解個歷史原理比大家聽,你貼我上公海,就入煽動㗎啦。真名論政,day1開咗個頭,我都唔想,都係不忍見朋友諗極唔通,慢慢講多咗。想寫政治嘅人走來問我點經營,我都唔識答,我當做善事啫。清到concept咪得,你哋都唔想我為啲咁無聊嘅嘢要冚旗㗎?:)))

#2 蔗渣樂高
16/05/20 14:26

其實係要搵一個方法借外力狠痛打擊港共,唔係玩假選舉,商場唱歌.

#3 華倫天連學夫
16/05/20 14:35

其實係要搵一個方法借外力狠痛打擊港共,唔係玩假選舉,商場唱歌.

但外力唔係咁易就黎

#4 鴉片戰爭180年
16/05/20 14:48

其實係要搵一個方法借外力狠痛打擊港共,唔係玩假選舉,商場唱歌.

唔使外力都做到

其實相似觀點好早就有人講過

你承受嘅傷害係被自殺、被強姦、案底、喪失自由

對家點可能只係比人屌兩句

延伸出去黑警以外就係裝修

#5 鴉片戰爭180年
16/05/20 14:49

香港最好嘅例子就係徐步高

#6 香港再恤髮大聯盟
16/05/20 16:38

本主題共有 6 則回覆,第 1 頁。