大家有冇睇到今日星島日報頭版廣告?

創意
#1 國民黨孫大砲
21/11/19 09:28

建制,你地死晒去邊?

是咁的,這兩個星期我十分氣憤。我日日由新界揸車出來返工,自上星期開始,警察入中大

開槍佔吐露港公路,成條路封晒。要繞道經大欖隧道出來,好貴。去到紅隧,又俾警察封埋,要繞道行西隧,仲貴。日日係咁,你話慶唔慶!!

一路揸車一路擔心阿女返唔到學,果然校車塞死在路上,滿街放催淚彈,怕她出意外,真係急到死。

阿媽要去中環覆診,港鐵又話唔停,阿媽去到先知診所臨時關了門。阿媽的藥食晒,打電話對我喊,我都唔知點幫佢。

而家搞了兩個星期,隧道還未通番,馬路又封實晒。在尖沙嘴、佐敦一帶,催淚彈放題燒着民居。我個鬼佬大老闆睇到,好驚咁話:「好似敘利亞戰場!」

我過去一直投票俾建制,我想問你地死晒去邊?你地唔同暴力警察割蓆,結果就搞到支持你地的選民日日受苦。

有人話扮訓的人叫不醒,建制唔好訓啦。建制千祈唔好再放菠蘿!千祈唔好只識求奶共,又唔肯與警隊切割!唔好昧著良心、拋棄良知,咁嘅奶共奴才下場無陰公架!

建制要馬上出黎叫警隊收手,俾香港人過番的正常生活啦!我就快頂唔順啦!

一個岩岩攞單程證落香港的大媽

#2 閘大大
21/11/19 09:33

係囉,推咪D逃犯條例搞亂香港

本主題共有 2 則回覆,第 1 頁。