黃禍論同傅滿洲撚係辱華!根撚本就係預言同實情嚟

影視
#1 腐毒
21/07/19 06:33

事源見到Marvel公佈咗上氣嘅選角,一堆玻璃國國民話梁朝偉做滿大人,呢個根本就係辱華結晶品嘅反派角色傅滿洲,擺明幫手辱華啦!

咁我就好奇,傅滿洲乜嘢嚟。搵嚟搵去,都係搵到傅滿洲等於辱華嘅大陸文章。唔理了,咁睇下點形容傅滿洲。

"殘暴成性、詭計多端,精通五花八門、鮮為人知的酷刑,能調制稀奇古怪的毒藥,總是幽閉在自己的黑暗世界中,構想和策劃種種危害白人世界的邪惡勾當。每一次彎動手指,每一次聳動眉毛都預示著危險。"

呢個就係文章對傅滿洲嘅形容,屌好撚貼切喎,咪玻璃國國民囉!

殘暴成性:可參考公安,武警虐打平民新聞,玻璃國仆街姦淫擄掠新聞,64

詭計多端:可參考各種偷呃拐騙新聞,假乜假物新聞,官方扭曲黑白嘅洗腦言論

精通五花八門、鮮為人知的酷刑:可參考迫害法輪功、維權人士、異見人士等新聞,仲有大大個新疆集中營

總是幽閉在自己的黑暗世界中,構想和策劃種種危害白人世界的邪惡勾當:啲間諜、高層咪成日密斟點樣滲透西方啦!

可參考美國話玻璃國危害國家安全新聞

每一次彎動手指,每一次聳動眉毛都預示著危險:參考玻璃國對香港做嘅仆街嘢

跟住睇落去,原來傅滿洲係黃禍論嘅投影,搵下黃禍論核心想講咩先。

"中國對西方的四大威脅,全濃縮在順口好記的「黃禍」一詞:

這種威脅被認為有四方面。首先是軍事威脅:如果為數龐大的中國人變成一股戰力,那中國會在世界上舉足輕重將是遲早的事。這不是不可能的,因為日本就曾出乎所有人意料,先後打敗中國和俄國而成為強權;另外,『拳匪』亦曾對現代武器表現出無所畏懼。其次是經濟威脅:如果中國人吸收了現代工業和資本主義,他們的產品必然會淹沒世界,而外國商人在中國的主宰地位亦將很快消失。第三是中國移民或說中國『群氓』的威脅:『中國城』的道德敗壞是眾所周知。最後是人種威脅:白人的人種純度有可能因為通婚而受到汙染。這四方面的威脅全濃縮在順口好記的『黃禍』一詞。"

大家睇下而家嘅玻璃國,係咪熟口熟面呢~

#2 樂高
21/07/19 07:00

幾期待睇梁朝偉點樣做滿大人,千其唔好太王家衛嗰種風格演繹。

#3 強暴警察
21/07/19 07:21

我無嘢講

#4 叫你耶穌落嚟見我
21/07/19 07:25

到時咪又係見梁潮偉爭住去睇

#5 祝我全家族愛滋死
21/07/19 07:33

#6 咕咕咕
21/07/19 08:27

可惡

外國勢力辱華,到時啲中國人唔好去睇。

#7 祝我全家族愛滋死
21/07/19 08:34

可惡

外國勢力辱華,到時啲中國人唔好去睇。

冇支那贊助? 到時睇片頭就知

本主題共有 7 則回覆,第 1 頁。